Sticky

Inloggen MijnTele2

  • 10 september 2019
  • 0 reacties
  • 5797 x bekeken

Reputatie 6
Badge

Op dit moment kun je hinder ondervinden bij het inloggen op de MijnTele2 omgeving en app. Dit geldt voor zowel mobiele als voor thuis abonnementen. Zodra wij een update hebben zullen wij dit hier vermelden. Onze excuses voor het ongemak.

Update 12-09-2019 08:09
We merken dat het aantal problemen met inloggen is afgenomen. Echter kunnen nog niet alle klanten zonder problemen inloggen.
We zijn nog hard aan het werk om het probleem voor iedereen op te lossen!

Update 17-09-2019 10:19
In nacht van woensdag op donderdag gaat er een update plaatsvinden waardoor het systeem stabieler werkt. Hierdoor zal je minder problemen ervaren met het inloggen op MijnTele2.

Update 19-09-2019 13:52
We zien dat bijna alle klanten weer zonder problemen kunnen inloggen. Ervaar je toch problemen? Neem dan contact op met de klantenservice!


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.