Hallo, sinds ik mijn abonnement gewijzigd heb werkt mijn tele2 niet meer. Ik kan mijn verbruik dus niet meer zien. Bij de app kan ik niet eens inloggen en er staat dat er een onverwachte hout is opgetreden. Op de site kan ik mijn verbruik niet zien. Daar staat in het vakje verbruik dat ik daar mijn verbruik kan zien als mijn abonnement ingaat. Kan iemand mij helpen?
Stan Valk
beantwoord
Mijn Tele2
Beste antwoord door Anton van Tele2
Hoi Stan,
We hebben op dit moment wat algemene storingen met Mijn Tele2 en met de app. We zijn druk bezig om het op te lossen. Je kunt dit topic in de gaten houden voor updates. Voor het inloggen op de app zou je even kunnen proberen om de pincode te wijzigen.
Groeten Anton
Bekijk origineel berichtWe hebben op dit moment wat algemene storingen met Mijn Tele2 en met de app. We zijn druk bezig om het op te lossen. Je kunt dit topic in de gaten houden voor updates. Voor het inloggen op de app zou je even kunnen proberen om de pincode te wijzigen.
Groeten Anton
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.