De Tele2 community stopt op dit domein
Alles over wifi
Recent actief
Sinds gisteren avond doet mijn wifi het niet meer. Ik ben wel verbonden maar ik kan niet op internet. Het lampje vab de Wi-Fi knippert. Heb alles al uitgetrokken maar niets helpt...
Sinds vorige week geen wifi meer op mijn pc boven. Laptop, ipad, mobiel werkt allemaal prima. PC naar beneden gehaald. Dacht dat het aan het bereik zou kunnen liggen. Wifi sterkte was perfect maar geen verbinding mogelijk. Instellingen adapter aangepast TCP/IPv4 maar helaas geen verbetering. IP adres: 192.168.1.100 Subnet Mask: 255.255.255.0 standaard Gateway: 192.168.1.1 DNS server1: 62.58.48.30 DNS server2: 62.58.153.220 (of hier 8.8.8.8 gratis DNS van Google) Het rare is dat er geen windows 10 update is geweest, ik heb ook niets aangepast. 's Morgens werkt het goed, 's avonds niet meer tot nu toe. Dus gaat dit een nieuw modem worden?
Hallo Mijn modem zit aan de begane grond. Mijn wifiversterker (NETGEAR) zit aan de eerste verdieping. ‘S-dag werkt alles ok (denk ik). ‘S-avonds zegt de versterker dat hij geen internet heeft. Dan reset ik de modem en werkt de versterker weer prima. Als ik de modem niet reset, dan werkt de versterker perfect de ochtend daarna. Wat zou je advies zijn? Gr Michele
Ik ben ontzettend boos op Tele2!!!! Ik ben overgestapt naar tele 2 voor wifi en krijg een oude kapotte modem. Wordt er weer een nieuwe opgestuurd is het weer oud en kapot! 7 dagen lang moeten we bellen en iedere keer wordt er gezegt dat het naar de hoofdkantoor wordt vermeld. Wij moeten iedere keer naar een familielid voor wifi omdat we belangrijke scripties hebben voor school. Dit moet zo snel mogelijk opgelost worden anders stap ik naar een andere provider.
Beste, Als een paar dagen last verbinding zowel wifi als tv. Sinds vanacht wel verbinding ( alle lampjes branden maar geen Wifi op telefoon en tv. En wat betreft tv, de enige net wat ik kan kijken tenminste als ie niet hapert of vast loopt, dit gaat de hele dag door is ID en de rest van de kanalen zijn zwart. Resetten en andere kanaal zoeken heb ik al gedaan niks helpt. Zit nu dus zonder tv en wifi. Graag een oplossing hiervoor, heb net mijn abonnement verlengt en krijg ik dit. Met vriendelijke groet Hakima
al maanden ligt om 24.00 de wifi eruit. en dat tot een uur of 6. opnieuw instellen etc heeft niet geholpen.
internet en wifi na resetten doen nog steeds niet. wat is de oplossing?
Sinds afgelopen maandag heb ik geen Wifi. Het hele netwerk is uit de lijst verdwenen Wat moet ik daar mee aan ? Nella
Hoi! Ik heb geprobeerd om met de handleiding mijn wachtwoord te veranderen. Ik loop vast bij de menu optie "Wireless" die er niet bij staat. Vervolgens heb ik voor de optie die je op de screenshot ziet gekozen, maar dan krijg ik de melding "Incorrect old password for user: user". Kan iemand me verder helpen 🙂?
Ha Tele2, ik heb het modem geinstalleerd op type 2 via telefoonaansluiting en beide lampjes power en internet branden. Hij zendt wel een signaal uit. De wifi is zichtbaar maar ik kan er niet mee connecten. Meerdere keren stekker eruit gehaald en opnieuw gestart maar geen resultaat. Kunnen jullie helpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.