beantwoord

Vaste telefoon doet het regelmatig niet

  • 9 December 2021
  • 2 reacties
  • 101 x bekeken

Hi, onze vaste telefoon doet het regelmatig niet. Dan is er geen kiestoon, en wij kunnen niet gebeld worden. De oplossing is het modem resetten, dan is er weer verbinding. Maar na- of soms binnen een week doet hij het weer niet en moet het modem weer gereset worden. (Internet en tv werken normaal). Het resetten heb ik op alle manieren gedaan die ik ken (aan/uit knopje, met paperclip en voeding eraf). Terugkerend probleem dus. Moet er misschien van afstand naar het modem gekeken worden.

Dank voor reactie, groet, Jan

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 14 December 2021, 12:03

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @aanjan.tromp wat goed dat je al een aantal opties hebt geprobeerd! Het lijkt me inderdaad handig als er naar het modem wordt gekeken. Ik kan dit zelf niet voor je doen. Als ik het kon had ik natuurlijk met alle plezier gedaan, maar ik heb deze mogelijkheid niet.

Wellicht dat @Floor109 iets voor je kan betekenen, maar hij helpt hier in zijn vrije tijd, dus daar zou je op kunnen wachten tot hij er is of je kunt contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice. Zij kunnen ook een monteur langssturen of het modem vervangen. Je kunt ze bereiken op 020-7544444.

Laat je het ons weten als het is gelukt? :smile:

Hi Marciano. bedankt voor je reactie.  Ik laat je weten hoe het is afgelopen. 

vr.gr. Jan

Reageer