sinds november wordt er als een ander naar mijn vaste telefoon belt steeds de telefoon beantwoorder ingeschakeld.
Kan wel bellen, niet gebeld worden
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé madiursem,
Lastig dat je niet meer gebeld kan worden, mocht het probleem nog niet opgelost zijn wil ik dit graag verder met je onderzoeken.
Heb je al geprobeerd zowel je modem als het basisstation van je telefoon opnieuw op te starten door de stroom er 10 seconden af te halen? Heb je daarnaast een eigen antwoordapparaat (los of ingebouwd) of gaat hij over naar de voicemail van Tele2?
Als een reset het niet oplost stuur mij dan een privébericht en noteer daarin de volgende informatie zodat ik je verder kan helpen:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Klik op deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=31050]Privébericht naar Kevin[/url].
Bedankt voor je medewerking!
Groet, Kevin
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.