beantwoord

Tele2 Thuis toekomst en combivoordeel

  • 12 April 2021
  • 2 reacties
  • 84 x bekeken

  • Is lekker bezig
  • 7 reacties

Nu tele2 geen thuis abbonementen meer verkoopt,

Wat gaat er in de toekomst gebeuren? wordt dit uiteindelijk stop gezet? ben net klant sinds november namelijk. (en ook dit lijkt een beetje de kant op te gaan wat er met telfort gebeurde en verdween in kpn en stilltetjes ook opgeslokt wordt door de grote bedrijven, dit geval tmobile)

En wat ik ook raar vind, ik wou ook tele2 mobiel nemen en zo alles goedkoop te combineren, ik kan als tele2 thuis klant geen combivoordeel krijgen als ik ook tele2 mobiel zou nemen, enkel als ik tmobile thuis neem?!. dus ik moet overstappen naar een ander merk, wat niet kan omdat ik een jaarcontract heb

alles bij tele2, geen voordeel >tmobile en tele2 wel…

Toch jammer dat tmobile meer wordt gepromoot als tele2 zelf, als ik graag tmobile wou had ik daar meteen wel heen gegaan.

icon

Beste antwoord door eric 12 April 2021, 11:59

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je meerdere Tele2 mobiel abonnementen hebt krijg je ook extra klantvoordeel.

Een combinatie met Tele2 vast internet leverde geen voordeel op, en dat  blijft dus zo. Het is wel vaak zo dat je voor die aansluiting vaak al een lagere prijs betaald dan bij T-Mobile. 

 

Reputatie 7

Tele2 is gefuseerd met T-Mobile. Tele2 mobiele abonnementen worden inmiddels afgehandeld in het T-mobile systeem waardoor het technisch mogelijk wordt om te zien of klanten meerdere diensten afnemen en daarvoor een korting te bieden. Tele2 vast internet zit niet in dat systeem waardoor het technisch zeer lastig is om dan te zien of klanten ook andere diensten afnemen. Daarnaast zijn de Tele2 prijzen al laag, waardoor een korting eigenlijk niet mogelijk is, wellicht wat extra data op het mobiele abonnement. Maar zoals aangegeven lukt dat niet door de gescheiden systemen.