beantwoord

Tele2 overstappen Glasvezel

  • 5 February 2023
  • 3 reacties
  • 203 x bekeken

Ik heb momenteel een tele2 internet abonnement en lees dus nu pas op dit forum dat dit uit gefaseerd gaat worden. Ik heb echter niks van tele2 gehoord qua mails. Wel is er een halfjaar geleden in onze straat glasvezel aangelegd, en destijds de offer afgewezen om dit voor mijn huis te doen. (geen idee destijds dat mijn huidige verbinding in de toekomst stopt)

Als mijn huidige verbinding echter wordt uit gefaseerd, zou ik dan wel graag weten wanneer dit gaat gebeuren en hoe ik nu over kan stappen op glasvezel als ik destijds de aansluiting heb afgewezen.

Nijmegen, 6537PV in tolhuis

icon

Beste antwoord door eric 5 February 2023, 21:51

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Het uitfasering van het KPN koperwerk zal nog tot 2030 in beslag nemen. Er is geen detail planning voor dit project. Heel ruim van te voren krijg je bericht als jouw buurt aan de beurt is. Daarna volgen nog meet berichten en tot slot ook nog een 'laatste waarschuwing '  voordat het koper echt uit gaat.  Dus voorlopig hoef je jezelf nergens zorgen om te maken.

Hi, Ik snap het niet echt. Twee maanden geleden kreeg ik bericht van Tele2.nl Dat er glasvezel op mijn adres mogelijk zou zijn. Nu zijn er een paar weken geleden werklui in de straat geweest om de glasvezel aan te leggen.. Er liggen nu koperen draden buiten. Als ik de postcode check doe op www.overstappenvanprovider.nl dan zie ik dat er glasvezel mogelijk is. Vervolgens leidt ie mij door naar de website van T-mobile en dan kan ik geen glasvezel selecteren?? Hoelang duurt het voordat ik glasvezelinternet kan bestellen??

Reputatie 7
Badge +12

Hi @John1989, dat is niet heel handig inderdaad dat er in de mail stond dat het al mogelijk zou zijn. Wellicht is er vertraging opgelopen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. In dit geval is de glasvezelcheck op de T-Mobile website leidend. Ik heb de check ook nog eens gedaan en zie inderdaad dat glasvezel op jouw adres nog niet mogelijk is, maar dat het volgens de planning heel binnenkort voor jou beschikbaar is. Je kunt je het beste aanmelden voor de nieuwsbrief. Dan ontvang je een mail zodra het daadwerkelijk beschikbaar is. Anders kun je uiteraard ook alvast vooruitbestellen.

Reageer