Al 24 uur geen vaste telefonie en internet (storing gister tweemaal bevestigd door klantenservice, via telefoon (mobiel)). Met uitzondering van 1 berichtje op dit forum, geen enkele informatie over oorzaak, oplossing, verwachtte duur. Vraag is of er een duidelijke update vanuit tele2 kan komen
beantwoord
Storing Telefonie & internet
Beste antwoord door Floor109
Hoi Skule
- Volgens mij ging de routering bij een reeks IP adressen verkeerd, waardoor ze geen data verbinding kregen. Voornamelijk uit Amsterdam en Nijmegen.
- Dit is een lastig probleem om te pinpointen, de eerste calls kwamen hierover binnen op vrijdagavond 19:45 (wij zijn open tot 20:00) uit Amsterdam, op zaterdag werd dit onderzoek verder opgepakt en zagen we ook veel klachten uit Nijmegen. Maar wij moeten voorbeelden hebben vanuit de klantenservice om dit uit te zoeken, een probleem op een aantal specifieke IP ranges is ook lastig om direct achter te komen, het is niet zo dat bijvoorbeeld een netwerkkaart in de centrale kapot was die snel vervangen kan worden door een netwerkspecialist.
- Ook hier is het lastig om de exacte doelgroep te informeren aangezien we niet onterechte mails/smsjes willen sturen, dit veroorzaakt anders veel onnodige stress en paniek. We proberen altijd zo snel mogelijk in het storingsoverzicht op het forum een melding te plaatsen, maar willen dus ook voorkomen dat er miscommunicatie word gepleegd.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.