beantwoord

storing amsterdam oud-west

  • 12 July 2019
  • 10 reacties
  • 333 x bekeken

Ik heb sinds 6 uur vanmorgen geen tv internet of telefoon, rood lampje modem. Wijkcentrale storing?
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 15 July 2019, 09:43

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 4
Er zijn gisteren werkzaamheden geweest in Amsterdam.
Soms krijgt een modem dan niet automatisch verbinding meer na de werkzaamheden en moet je hem even herstarten.
Dus zet het modem uit en weer aan en hopelijk werkt het daarna weer.
Al meermalen modem van de stroom gehaald, en opnieuw gestart ... helpt niet.
Er komt maandag ???? pas een monteur. Eerder kan niet... 3 dagen geen internet tv telefoon dus ?
Reputatie 4
Enige wat je nog kan doen is een andere kabel proberen tussen ISRA punt en modem.
Als dat ook niet helpt dan vrees ik dat je i.d.d. 3 dagen moet wachten op een monteur.
Een 2e korte kabel heb ik niet om dat te testen... Klopt het dat het powerlampje na enige tijd sowieso groen moet worden, ook als er geen verbinding is? Dat anders het modem kapot is?
Reputatie 4
Hallo Erik,

Dat lijkt mij i.d.d. niet normaal dat je powerlampje rood blijft maar ik weet niet van alle Tele2 modems of een rood powerlampje misschien ook wat anders kan aanduiden.
Misschien dat een ander forumlid of een Tele2 moderator daar antwoord op heeft.
Welke modem heb je?
Technicolor TG789bvn
Mooi zo, zonder iets te doen werkt alles ineens weer.... toch de wijkcentrale geweest, wie weet🙃👍🙂
Reputatie 4
Heel apart, waren ze misschien toch nog bezig met werkzaamheden of iemand heeft nog even reset in de wijkcentrale gedaan omdat er wellicht meer klachten waren die telefonisch gemeld zijn.
Maar mooi dat het weer werkt.
Reputatie 5
Er waren storingen in de wijkcentrale waardoor een gedeelte van Amsterdam zonder diensten zaten. De storing was inderdaad dezelfde dag nog opgelost.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper