Skip to main content

Slecht internet


Baywaycher

Ik heb slecht internet, hebben nieuwe telefoons, ook via Tele2, maar internet stokt constant. Interactieve tv, ook van tele2, valt om de haverklap uit. Weet mij geen raad meer, kan ook niet inloggen op mijn tele2. 

Ik denk dat ik maar ga overstappen op Ziggo, op aanraden van mijn dochter, die hebben betere service en goed snel internet. Kost wel wat duurder naar is ook veel beter. 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Michiel van Tele2

Hoi Baywaycher,

Heb je de volgende reset al eens gedaan, dit helpt vaak: 

Haal het modem en de decoder van de stroom af en verwijder de kabel tussen de decoder en het modem. 

Start het modem opnieuw op en wacht tot het modem volledig is opgestart. 

Verbind de decoder opnieuw met het modem en sluit de decoder weer aan op de stroom. 

Groet, Michiel


Baywaycher
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 20 december 2019

Heb ik al zo vaak gedaan, het niet. 

Ik heb ook een oude zwarte modem, mijn jongste dochter heeft ook huisinternet van tele2, die heeft een witte modem gekregen.

Die werkt uitstekend, zegt ze. 

Dus, kan ik geen nieuwe modem krijgen? Zijn alle problemen weg. 


Michiel van Tele2

Aangezien je aangeeft dat de reset niet heeft geholpen ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht zodat de verbinding kan worden nagekeken. Privé bericht naar Michiel 


Baywaycher
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 6 januari 2020

Oké, wat gebeurt er nu?

Ik heb alles doorgegeven maar hoor niks meer. Wat word er nu gedaan? 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 6 januari 2020

Dit is een forum, geen chat met de klantenservice. Als je direct geholpen wilt worden zul je de klantenservice even moeten bellen.


Michiel van Tele2

Ik heb geen bericht ontvangen. 


Baywaycher
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 6 januari 2020

Ik heb u een privé bericht gestuurd met mijn geboortedatum, de laatste 4 cijfers van mijn bank en mijn adres. 

Nou, laat maar zitten, ik ga naar Ziggo. Ik stop met tele2, als jullie mij niet kunnen helpen, dan houd het helaas op. 

Mvg E Stevens 


Baywaycher
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 6 januari 2020

Michael, ik heb u een privé bericht gestuurd zoals u eerder aangegeven heeft!!!!!!!! Nu zit ik met een K** verbinding, tv stokt en valt regelmatig uit, geen internet. Is al meer dan een jaar zo. 

 

*** Reactie aangepast door moderator Michiel. Voor meer informatie, check de Huisregels van Tele2 ***


  • 5579 reacties
  • 6 januari 2020

Als je een K.T verbinding hebt dan kun je altijd glijzalf proberen.


Baywaycher
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 6 januari 2020

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅😅


Michiel van Tele2

Ik heb nog steeds geen privé bericht ontvangen. Kun je het bericht nogmaals versturen? 

 


Baywaycher
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 8 januari 2020

Ik heb een privébericht naar u toe gestuurd. 

N

Mvg Ed


Michiel van Tele2

Bedankt voor het doorgeven van de gevraagde gegevens. Waar staat het modem in de woning? Hoe lang is de kabel tussen het aansluitpunt en het modem? Is het een platte of een ronde kabel? Het meesturen van een foto van het modem en aansluitpunt helpen enorm. 

Groet, Michiel


Baywaycher
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 8 januari 2020

De modem staat dicht bij de aansluitingspunt. De kabel is ongeveer 1 meter, is een ronde kabel


Michiel van Tele2

Bedankt voor het doorgeven. Aangezien de meting aangeeft dat de verbinding instabiel is en het modem volgens voorschrift is aangesloten heb ik een melding doorgestuurd naar KPN. Vanaf KPN zul je een sms ontvangen voor het maken van een monteurs afspraak. Meer informatie hierover kun je vinden in de email die naar je is doorgestuurd. 


Baywaycher
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 9 januari 2020

Oké, dank je wel. Wacht het mailtje van KPN af


Baywaycher
  • Auteur
  • Is lekker bezig
  • 9 reacties
  • 9 januari 2020

Blij dat er nu eindelijk aktie word ondernomen, kijken waar het euvel zit. 

Wil jullie hiermee een kans geven, om niet over te stappen, maar juist het internet te verhogen.

Dit moet ik uiteraard online doen, maar ik het geen bebruikersnaam en wachtwoord gekregen. De welkomsbrief waar het op stond, ben ik kwijtgeraakt.

Kan u hieraan komen?

Mvg E Stevens 


Michiel van Tele2

De gebruikersnaam kun je via deze link opvragen. 


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 9 januari 2020
Baywaycher schreef:

Blij dat er nu eindelijk aktie word ondernomen, kijken waar het euvel zit. 

Wil jullie hiermee een kans geven, om niet over te stappen, maar juist het internet te verhogen.

Dit moet ik uiteraard online doen, maar ik het geen bebruikersnaam en wachtwoord gekregen. De welkomsbrief waar het op stond, ben ik kwijtgeraakt.

Kan u hieraan komen?

Mvg E Stevens 

 

Tele2 verkoopt alleen nog maar basis snelheden (tot 20 Mb). Als je meer wilt kun je overstappen naar de T-Mobile producten. Of deze beschikbaar zijn op jouw adres kun je via de postcode check opvragen. Je kunt ze ook bellen op 0800-1207