Slecht internet

  • 19 December 2019
  • 19 reacties
  • 338 x bekeken

Ik heb slecht internet, hebben nieuwe telefoons, ook via Tele2, maar internet stokt constant. Interactieve tv, ook van tele2, valt om de haverklap uit. Weet mij geen raad meer, kan ook niet inloggen op mijn tele2. 

Ik denk dat ik maar ga overstappen op Ziggo, op aanraden van mijn dochter, die hebben betere service en goed snel internet. Kost wel wat duurder naar is ook veel beter. 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Als je een K.T verbinding hebt dan kun je altijd glijzalf proberen.

Reputatie 3

Hoi Baywaycher,

Heb je de volgende reset al eens gedaan, dit helpt vaak: 

Haal het modem en de decoder van de stroom af en verwijder de kabel tussen de decoder en het modem. 

Start het modem opnieuw op en wacht tot het modem volledig is opgestart. 

Verbind de decoder opnieuw met het modem en sluit de decoder weer aan op de stroom. 

Groet, Michiel

Heb ik al zo vaak gedaan, het niet. 

Ik heb ook een oude zwarte modem, mijn jongste dochter heeft ook huisinternet van tele2, die heeft een witte modem gekregen.

Die werkt uitstekend, zegt ze. 

Dus, kan ik geen nieuwe modem krijgen? Zijn alle problemen weg. 

Reputatie 3

Aangezien je aangeeft dat de reset niet heeft geholpen ontvang ik graag je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in een privé bericht zodat de verbinding kan worden nagekeken. Privé bericht naar Michiel 

Oké, wat gebeurt er nu?

Ik heb alles doorgegeven maar hoor niks meer. Wat word er nu gedaan? 

Reputatie 7
Badge +12

Dit is een forum, geen chat met de klantenservice. Als je direct geholpen wilt worden zul je de klantenservice even moeten bellen.

Reputatie 3

Ik heb geen bericht ontvangen. 

Ik heb u een privé bericht gestuurd met mijn geboortedatum, de laatste 4 cijfers van mijn bank en mijn adres. 

Nou, laat maar zitten, ik ga naar Ziggo. Ik stop met tele2, als jullie mij niet kunnen helpen, dan houd het helaas op. 

Mvg E Stevens 

Michael, ik heb u een privé bericht gestuurd zoals u eerder aangegeven heeft!!!!!!!! Nu zit ik met een K** verbinding, tv stokt en valt regelmatig uit, geen internet. Is al meer dan een jaar zo. 

 

*** Reactie aangepast door moderator Michiel. Voor meer informatie, check de Huisregels van Tele2 ***

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅😅

Reputatie 3

Ik heb nog steeds geen privé bericht ontvangen. Kun je het bericht nogmaals versturen? 

 

Ik heb een privébericht naar u toe gestuurd. 

N

Mvg Ed

Reputatie 3

Bedankt voor het doorgeven van de gevraagde gegevens. Waar staat het modem in de woning? Hoe lang is de kabel tussen het aansluitpunt en het modem? Is het een platte of een ronde kabel? Het meesturen van een foto van het modem en aansluitpunt helpen enorm. 

Groet, Michiel

De modem staat dicht bij de aansluitingspunt. De kabel is ongeveer 1 meter, is een ronde kabel

Reputatie 3

Bedankt voor het doorgeven. Aangezien de meting aangeeft dat de verbinding instabiel is en het modem volgens voorschrift is aangesloten heb ik een melding doorgestuurd naar KPN. Vanaf KPN zul je een sms ontvangen voor het maken van een monteurs afspraak. Meer informatie hierover kun je vinden in de email die naar je is doorgestuurd. 

Oké, dank je wel. Wacht het mailtje van KPN af

Blij dat er nu eindelijk aktie word ondernomen, kijken waar het euvel zit. 

Wil jullie hiermee een kans geven, om niet over te stappen, maar juist het internet te verhogen.

Dit moet ik uiteraard online doen, maar ik het geen bebruikersnaam en wachtwoord gekregen. De welkomsbrief waar het op stond, ben ik kwijtgeraakt.

Kan u hieraan komen?

Mvg E Stevens 

Reputatie 3

De gebruikersnaam kun je via deze link opvragen. 

Reputatie 7
Badge +12

Blij dat er nu eindelijk aktie word ondernomen, kijken waar het euvel zit. 

Wil jullie hiermee een kans geven, om niet over te stappen, maar juist het internet te verhogen.

Dit moet ik uiteraard online doen, maar ik het geen bebruikersnaam en wachtwoord gekregen. De welkomsbrief waar het op stond, ben ik kwijtgeraakt.

Kan u hieraan komen?

Mvg E Stevens 

 

Tele2 verkoopt alleen nog maar basis snelheden (tot 20 Mb). Als je meer wilt kun je overstappen naar de T-Mobile producten. Of deze beschikbaar zijn op jouw adres kun je via de postcode check opvragen. Je kunt ze ook bellen op 0800-1207