beantwoord

Rood lampje internet

  • 26 September 2019
  • 6 reacties
  • 2228 x bekeken

Gistermiddag rood lampje bij mijn internetverbinding, meerdere malen gereset mocht niet helpen. Gisteravond laat was het rode lampje weg heb nu wel weer verbinding met laptop via de kabel maar ik heb nog geen Wifi lampje brand niet en ik ben ook niet terug te vinden. Vanmorgen ook al weer opnieuw gereset maar werkt nog niet. Zijn jullie ergens mee bezig geweest geweest gisteren las ook een ander topic van iemand uit omgeving Sliedrecht die gisteren dezelfde klacht had en ik zit in dezelfde regio.
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 26 September 2019, 15:05

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4
Hallo flower123,

Er is gisteren een storing geweest in Rotterdam en omstreken https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/geen-werkende-diensten-in-de-omgeving-van-rotterdam-77815
Die is nu opgelost.
Als je daar woont had je waarschijnlijk last van die storing.
WiFi zit in het modem zelf, daar heeft een internetstoring of werkzaamheden geen invloed op.

Kan je het modem nog een keer resetten door hem minimaal 30 seconden van de stroom te halen, wellicht doet je WiFi het daarna weer.
Hoi Malamute

Heb opnieuw gereset maar helaas nog geen Wifi, wat nu?
Reputatie 4
Hoi flower123,

Dan is denk ik het WiFi gedeelte in je modem defect.
Even wachten tot er een Tele2 medewerker hier reageert, misschien kunnen die op afstand zien of dat i.d.d. zo is en je dan een nieuwe toesturen.
Hoi Malamute

Oké ik wacht het even af, dank voor het meedenken
Reputatie 3
Hoi Flower123,

Welkom op ons forum. Fijn dat je al wel weer gebruik kunt maken van de bekabelde verbinding. Heb je al eens ingelogd op het modem om te checken of de wifi bij de instellingen is ingeschakeld? Ook kan het zijn dat je een modem hebt waarop een knop zit waarmee je de wifi in- en uitschakelt. Als je een witte modem hebt dan zal deze knop aan de bovenzijde van het modem zitten.

Groet, Michiel
Hoi Michiel

Dank voor je reactie, ik ga me nu heel blond voelen, had gisteravond alle knoppen al een x ingedrukt zonder resultaat maar nu pakt hij hem dus wel.
Probleem opgelost.

groetjes Flower