Ik sta inmiddels langer dan een uur in de wachtrij aan de telefoon om mijn internet abonnement op te zeggen…
Kan ik iemand van de klantenservice spreken via deze chat?
Ik sta inmiddels langer dan een uur in de wachtrij aan de telefoon om mijn internet abonnement op te zeggen…
Kan ik iemand van de klantenservice spreken via deze chat?
Hi
Hoi Marciano,
Bedankt voor je reactie! Vanochtend vroeg om 09:00 stipt heb ik nog een keer geprobeerd te bellen en meteen een medewerker aan de lijn gekregen. Het is dus inmiddels opgelost!
Misschien een tip dus voor andere klanten; de beste kans om de klantenservice te bereiken is direct bij openingstijd.
Hi Tbajic, uiteraard graag gedaan! Superfijn dat je inmiddels een collega hebt gesproken en dat het is opgelost. Bedankt voor het laten weten en voor je tip voor andere klanten.
Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.