beantwoord

Internet DSL verbinding valt steeds weg

  • 16 June 2019
  • 4 reacties
  • 479 x bekeken

Ik heb internet thuis via Tele2. Sinds een week valt mijn DSL en internet verbinding steeds weg. Ik kan niet meer dan 1 minuut achtereen online zijn. Het begon vorige week zondag. Donderdag en vrijdag was er niets aan de hand en nu is het weer dramatisch.
Ik heb alles gecheckt en opnieuw gestart wat er maar kan. Bovendien werkt het soms dagen wel. Dus er kan niets aan de bedrading in huis liggen.

Tele2, graag snel en adequaat antwoord. Ik vind het sowieso vreemd dat ik vandaag geen klantenservice kan bellen...
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 17 June 2019, 10:19

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Hoe reageren de lampjes op de modem als internet wegvalt?
Ze knipperen rood/oranje
Reputatie 5
Hé joerif,

Als er lampjes uit gaan en een rood lampje gaat branden betekent dit dat er een onderbreking is in het signaal. Een onderbreking van het signaal kan op problemen duiden met de binnenpandse bekabeling en ik heb daarom alvast een paar vragen voor je:

  • Heb je het modem in de woonkamer/hal/meterkast of ergens anders aangesloten?
  • Hoe lang is de kabel tussen het modem en het aansluitpunt en waar loopt deze langs?
  • Is deze kabel plat of rond/ovaal.
  • Zit er een splitter/aansluitdoosje/kroonsteentje o.i.d. op de kabel aangesloten?

Ik hoor graag van je!

Groet, Kevin
Reputatie 5
Topic gesloten vanwege een gebrek aan reacties.