Skip to main content
beantwoord

Internet connection not working since 1AM

  • 8 november 2023
  • 1 reactie
  • 329 x bekeken

Our internet stopped working at night. We followed all the recommendations on the page, including trying to changing the WiFi chanel and restarting it, however, nothing helped. We can’t get through to customer service when calling. Could someone please help us out?

 

Ons internet werkte 's nachts niet meer. We hebben alle aanbevelingen op de pagina gevolgd, inclusief het proberen het wifi-kanaal te wijzigen en het opnieuw op te starten, maar niets hielp. Als we bellen, kunnen we de klantenservice niet bereiken. Kan iemand ons alstublieft helpen?

 

Edit: Also the red light next to internet connection on our router is on.

Beste antwoord door WhTurner

Are you in the region Amsterdam? There is mention of some disruption in that region. See:

 

Bekijk origineel bericht

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • 8 november 2023

Are you in the region Amsterdam? There is mention of some disruption in that region. See: