beantwoord

instabiel internet

  • 11 September 2019
  • 3 reacties
  • 210 x bekeken

Hallo
Ik heb geen stabiele internet thuis ik heb daarover een aantal keren telefonisch contact gehad met de klantenservice heb als oplossing gekregen om van kanaal te veranderen en of te resetten dat heeft helaas niet geholpen weer gebeld met de klantenservice moest ik via de kabel of versterker proberen ook beide geprobeerd ook niet gelukt. Wat kan ik hieraan nog doen?
De klantenservice kan mij niet meer helpen .
icon

Beste antwoord door Malamute 11 September 2019, 21:32

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Hallo Hadya,

Wat is er niet gelukt met testen via de kabel en versterker, kon je die nergens op aansluiten of was het internet nog steeds instabiel?
Heb je ook een paar keer (toen het wel en niet stabiel was) een speedtest uitgevoerd via een netwerkkabel die rechtstreeks tussen modem/router en een PC of laptop aangesloten was en zo ja, wat was het resultaat?

Is je modem/router via de originele kabel aangesloten op het ISRA punt of zit er een andere (misschien langere) kabel tussen?
Indien je niet de originele kabel hebt gebruikt zou je die of een andere korte kabel als test eens kunnen gebruiken om te kijken of het internet daarna wel stabieler is.
Ik had ook een dergelijk probleem en toen bleek het na wat gedoe aan KPN te liggen.

Ik heb nu weer een probleem met instabiel internet en weer is mijn download lager dan mijn upload (beiden wel rond de 20mbps) en een ping van 8ms.

Doe eens een speedtest. Met vergelijkbare waarden ligt het probleem misschien bij jou ook in de wijkcentrale?
Reputatie 3
Badge +5
Wegens inactiviteit gesloten.