beantwoord

Inloggen lukt telkens niet

  • 19 November 2019
  • 4 reacties
  • 693 x bekeken

Hallo, Ik heb al verschillende malen geprobeerd om in te loggen en ook al een keer weken geleden. Ik kan maar niet inloggen met mijn gebruikers naam en met het nieuwe wachtwoord wat ik zojuist heb ontvangen. Graag hulp, ik word er wanhopig van. 

Hartelijk dank. Mvg. 

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 20 November 2019, 11:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Hallo,

Wat balen dat je niet kan inloggen. Kun je niet inloggen op Mijn Tele2 of op de webmail?  Krijg je een foutmelding wanneer je wilt inloggen? Heb je het ook al een keer geprobeerd in een andere browser of in het incognitovenster van Google Chrome? Die kun je openen dor op CTRL + SHIFT + N te drukken. Ik hoor het graag.

 

Groeten Anton

 

Het betreft inloggen bij tele2 inzake internet. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Ook ctrl + shift + n.   Ook op mijn net nieuwe mobiele telefoon lukt het niet. Er gebeurt niets als ik inlog op mijn telefoon. Op mijn laptop krijg ik een melding dat mijn wachtwoord onjuist is terwijl ik het wachtwoord invul wat ik zojuist ontvangen heb. Ik heb nog een zonnet abonnement. Graag hulp aub. 

Reputatie 3
Badge +5

Excuses voor de late reactie. Ik was een tijdje niet actief op het forum. Is het inmiddels al wel gelukt om in te loggen. 

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten.