beantwoord

Geen vast internet meer thuis (Rotterdam)

  • 16 October 2022
  • 12 reacties
  • 213 x bekeken

Is er een storing bekend in mijn gebied (Rotterdam West)? Op de storingspagina kan ik niets vinden. 

Ik heb meerdere malen alle stappen al doorgelopen om te proberen zelf de verbinding te herstellen, maar tevergeefs. :( Lig er al sinds gisteravond 18/19u uit intussen en de klantenservice is niet bereikbaar tot morgenochtend!

icon

Beste antwoord door Sharaja 17 October 2022, 21:28

Bekijk origineel bericht

12 reacties

Hier in Zwijndrecht ook niet, wakker worden Tele2!

Telefonisch niet bereikbaar op Zondag 👎

Nog altijd geen verbinding hier! Bijna 20 uur intussen.

Het is echt te zot voor woorden dat de klantenservice van een internetprovider 's weekends niet bereikbaar is anno 2022. 

Mijn mobiele databundel is niet genoeg om mijzelf het hele weekend van voldoende data te voorzien. Een compensatie voor dit ongemak vind ik vrij passend als ik eerlijk moet zijn. 

Reputatie 7
Badge +12

De compensatie is wettelijk geregeld. Na 12 uur storing krijg je maandbedrag/30 × het aantal dagen verstoring.

Het NOC ziet een grotere verstoring op hun netwerk bewaking centrum.  Daar nemen zij dan direct actie op. Op zondag is er geen klantenservice om daarover proactief op b.v. dit forum te informeren. 

De compensatie is wettelijk geregeld. Na 12 uur storing krijg je maandbedrag/30 × het aantal dagen verstoring.

Het NOC ziet een grotere verstoring op hun netwerk bewaking centrum.  Daar nemen zij dan direct actie op. Op zondag is er geen klantenservice om daarover proactief op b.v. dit forum te informeren. 

Voor zo ver ik weet, ben ik het enige huishouden in mijn complex die geen internetverbinding heeft. :(

Reputatie 7
Badge +12

Dan is er sprake van een individueel probleem. Bel morgen even de klantenservice.  

Of niemand heeft daar Tele2.

Vaste telefoon doet het wel en ook emails op mijn Zonnet account komen binnen.

Bovendien was er gisteren toen het begon een piek te zien van meldingen op allestoringen.nl

 

Vaste telefoon doet het wel en ook emails op mijn Zonnet account komen binnen.

Bovendien was er gisteren toen het begon een piek te zien van meldingen op allestoringen.nl

 

Die piek had ik inderdaad ook gespot. 

Nou ja, het is al weer bijna maandagochtend. Hopelijk kom ik er uit met de klantenservice morgen. 

U ook veel succes nog! 

Reputatie 3
Badge +1

Hi @Sharaja ,

Ik snap dat je graag goed gebruikt wilt maken van het vaste internet. Op dit moment ervaren wij geen problemen met het vaste internet, je kan het ook altijd zelf check in ons storingstopic. Zo weet je altijd wat er in jouw buurt speelt!

In dit topic staan ook handige tips om jouw internet weer werkend te krijgen. Ik weet zeker dat het hiermee gaat lukken!

Groetjes,
Manouk

Sinds 18:00 weer internet, niet dankzij de voorgeprogrammeerde reacties

bot Manouk :-)

Vanmorgen werd ik aan de telefoon prima geholpen zonder eerst de standaard onzin te moeten doornemen.

Er was dus wel degelijk iets aan de hand, niet altijd gelijk doen of het aan de klant ligt.

Maar goed, ze doet haar werk en zo werkt het helaas, of eigenlijk het werkt niet :-)

Op het forum of Twitter ga je niet vinden of er iets aan de hand is, volgens mij hebben er totaal 3 mensen een melding gedaan.

Een storing kan voorkomen, maar dat Tele2 ca 40 uur niet telefonisch bereikbaar is zodat er actie kan worden ondernomen, is natuurlijk te gek voor woorden.

Over het algemeen in ca 20 jaar maar weinig problemen ondervonden, dat mag ook weleens gezegd worden, maar dit soort geintjes moeten niet  met regelmaat voorkomen.

 

Sinds 18:00 weer internet, niet dankzij de voorgeprogrammeerde reacties

bot Manouk :-)

Vanmorgen werd ik aan de telefoon prima geholpen zonder eerst de standaard onzin te moeten doornemen.

Er was dus wel degelijk iets aan de hand, niet altijd gelijk doen of het aan de klant ligt.

Maar goed, ze doet haar werk en zo werkt het helaas, of eigenlijk het werkt niet :-)

Op het forum of Twitter ga je niet vinden of er iets aan de hand is, volgens mij hebben er totaal 3 mensen een melding gedaan.

Een storing kan voorkomen, maar dat Tele2 ca 40 uur niet telefonisch bereikbaar is zodat er actie kan worden ondernomen, is natuurlijk te gek voor woorden.

Over het algemeen in ca 20 jaar maar weinig problemen ondervonden, dat mag ook weleens gezegd worden, maar dit soort geintjes moeten niet  met regelmaat voorkomen.

 

Ja, echt te zot voor woorden, die bereikbaarheid. 
Vanmorgen in de chat vertelde de medewerker mij dat ze blijkbaar gewoon bereikbaar zouden moeten zijn geweest tot zaterdagavond? Ik weet toch echt zeker dat ik een melding kreeg met dat ik het maandag nogmaals kon proberen. 
Anyway, na vanmorgen contact te hebben gehad met de klantenservice, zou er een afspraak voor een monteur met me worden gemaakt deze week. 
Maar tot mijn grote verbazing is mijn internetverbinding op magische wijze terug sinds een uurtje! 
Anders had ik dus mooi meerdere werkdagen moeten wachten waarschijnlijk. Leuk dat je dan een compensatie krijgt van, in mijn geval, ca. 1 euro per dag. Dat dekt anno 2022 niet bepaald meer het ongemak wat hierdoor gecreëerd was geweest in mijn optiek. Maar goed. We zijn weer online. :)

Reputatie 7
Badge +12

Hi Sharaja, 

Allereerst fijn om te horen dat je weer online bent! Bedankt voor deze terugkoppeling.

Op zaterdag is de klantenservice bereikbaar tot 18:00 uur en ook op zondag zijn we tot 18:00 uur bereikbaar via Facebook, Twitter en Chat. Mocht je ooit op de zondag hulp nodig hebben, dan kun je ons daar bereiken. Excuses voor het ongemak.

Voor nu een hele fijne dag gewenst!

Reageer