Hoi Tele2!
Ben sinds zondag terug van vakantie en helaas doet noch mijn tv noch mijn internet het.
Heb al eens harde reset uitgevoerd maar dat heeft ook niet geholpen
Iemand die ons probleem kan verhelpen?
beantwoord
Geen tv/internet
Beste antwoord door korkut
Hallo Michiel van Tele2,
Ik heb net na 5 keer bellen eindelijk iemand van de klantenservice kunnen spreken.
(Waarom wordt er wel gelijk opgenomen als je de keuze maakt om een nieuw abonnement aan te sluiten, en je als bestaande klant 30 minuten moet wachten totdat je iemand aan de lijn krijgt)
Deze medewerker was supervriendelijk echt waar.
Het probleem zou liggen aan mijn hoofdaansluiting in de meterkast.
Ik krijg een pakketje toegestuurd zodat ik deze aansluiting in orde kan maken en mijn modem daar moet aansluiten. Alleen staat mijn meterkast buiten, en heb ik dus absoluut geen verstand van draadjes doorknippen aansluiten etc. Op de vraag (3 X gevraagd) of er geen monteur kon komen kreeg ik helaas geen antwoord.
Ik heb ook het topic bekeken, maar je begrijpt het vast wel als ik zeg dat ik geen extra geld ga uitgeven omdat mijn wifi traag is buiten mijn schuld om.
Dus heb ik net bij een andere provider een nieuw abonnement aangesloten.
Aan de medewerkers zelf zal het niet liggen, zij volgen waarschijnlijk ook gewoon de regels die hun zijn opgedragen. Maar klantenservice is echt bagger.
Bekijk origineel berichtIk heb net na 5 keer bellen eindelijk iemand van de klantenservice kunnen spreken.
(Waarom wordt er wel gelijk opgenomen als je de keuze maakt om een nieuw abonnement aan te sluiten, en je als bestaande klant 30 minuten moet wachten totdat je iemand aan de lijn krijgt)
Deze medewerker was supervriendelijk echt waar.
Het probleem zou liggen aan mijn hoofdaansluiting in de meterkast.
Ik krijg een pakketje toegestuurd zodat ik deze aansluiting in orde kan maken en mijn modem daar moet aansluiten. Alleen staat mijn meterkast buiten, en heb ik dus absoluut geen verstand van draadjes doorknippen aansluiten etc. Op de vraag (3 X gevraagd) of er geen monteur kon komen kreeg ik helaas geen antwoord.
Ik heb ook het topic bekeken, maar je begrijpt het vast wel als ik zeg dat ik geen extra geld ga uitgeven omdat mijn wifi traag is buiten mijn schuld om.
Dus heb ik net bij een andere provider een nieuw abonnement aangesloten.
Aan de medewerkers zelf zal het niet liggen, zij volgen waarschijnlijk ook gewoon de regels die hun zijn opgedragen. Maar klantenservice is echt bagger.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.