Vandaag kreeg ik een mail met het bericht dat mijn contact per 10 december beïndigd wordt.
Terwijl ik helemaal geen opzegging heb gedaan.
Ik heb wel een vermoeden waardoor dit komt, maar alsnog vreemd dat iemand anders die geen houder van het abonnement zoiets kan realiseren.
De situatie is als volgt:
Mijn achterburen en ik hebben een eigen voordeur, maar delen hetzelfde adres.
Nu heb ik sinds vandaag nieuwe achterburen die mogelijk een internet abonnement hebben afgesloten. Wat ik echter dan niet snap is dat mijn abonnement (die op mijn naam staat) vervolgens wordt opgezegd.
Kan iemand van Tele2 hierover contact opnemen met mij? Voordat ik straks zonder internet kom te zitten..
Met vriendelijke groet,
Arjan
beantwoord
Bericht over contractopzegging, maar ik heb niets opgezegd!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.