beantwoord

adsl disconnects

  • 13 October 2019
  • 3 reacties
  • 210 x bekeken

hi, ik heb recent problemen met mijn internet en wel dat deze zich elke avond rond 23:40 of 01:40 doet resetten.(recent elke avond om 00:05)
dit duurt maar een seconde ofzo maar is lang genoeg om mijn verbinding op xbox te verbreken.
ik moet dan meestal mijn xbox resetten om weer toegang te krijgen tot party chat.
het grappige is dat dit altijd rond dezelfde tijd is.
iemand een idee wat dit is want het is irritant als een een groep zit te spelen en jij 5 minuten nodig hebt om weer " online" te zijn
groetjes Eddie
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 16 October 2019, 13:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Hoi Eddie5150,

Welkom op het forum. Wat vreemd dat het elke keer stoort op hetzelfde tijdstip. Ik kan goed begrijpen dat het irritant is dat je dan uit je online game wordt gegooid. Ik wil graag je verbinding even nakijken vanuit hier. Zie je dan ook iets gebeuren op het modem trouwens? 

 

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton[/url]. 

 

Bedankt voor je medewerking. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

 

Groeten Anton

 

Reputatie 3
Badge +5

Bedankt voor de gegevens. Ik heb alles even voor je nagekeken en ik zie vanuit hier een goede verbinding. Ook de lijn lijkt in orde. Ik wil daarom graag het eerst eens even testen met een ander modem. Deze heb ik naar je toe gestuurd en ontvang je waarschijnlijk morgen al. Dit gaat met de pakketdienst van Post NL. De oude kun je dan in dezelfde doos terug sturen naar ons. Mocht het probleem dan toch nog terug komen dan horen we het graag.

 

Groeten Anton

Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten.

Groeten Anton