Beste heer- / mevrouw,
Mijn grootouders hebben al sinds jaar- en dag een internet + TV abbonement van Tele 2 gehad, dit werkte veelal zonder problemen. Recent heb ik de Odido Media Box voor ze geïnstalleerd omdat de oude Tele2 TV decoder niet meer ondersteunt wordt per 01-11.
Sinds het installeren van de Media Box ondervinden ze avond na avond problemen met de telvisie ontvangst. Het beeld stopt en wordt zwart.
Meermaals heb ik hier contact over opgenomen met Tele2 -/ Odido en hun verweer is telkens dat er hard aan het probleem gewerkt wordt. Op mijn beurt kan ik mij werkelijk niet indenken dat dit een doorlopende kwestie moet zijn die inmiddels al een maand voortduurt. Ik vind het beschamend ten opzicht van mijn grootouders dat ik ze niet kan voorthelpen. De TV wordt amper gebruikt, maar ik gun ze gewoon dat ze ‘s avond zonder gedoe naar hun programma's kunnen kijken.
De factuur zal deze maand ook weer worden afgeschreven voor een op dit moment waardeloos product. Ik ben van mening dat Tele2 / Odido mij als klant waardeloos behandelt. Ik wil graag op de hoogte worden gehouden van eventuele vorderingen, maar dit lijkt zelfs teveel gevraagd. Ze stuurden twee weken geleden een SMS bericht dat de storing was verholpen. Aan het begin van de avond ondervond ik echter al weer het tegendeel.
Het zal Tele2 / Odido sieren als ze hun klanten compenseren voor het niet leveren van hun dienst en snel met een oplossing komen!!