Al maanden gebeurt het regelmatig dat de tv spontaan uitvalt en weer opstart. Op een willekeurig tijdstip overdag
en savonds. Melding ' controleer uw netwerkaansluiting'...tele2 is bezig met opstarten.. Na ca 10 minuten weer verbinding. Diverse keren klantenservice gebeld. Iedere keer een ander advies: resetten, netwerkkabel er uit, nieuw modem, nieuwe kabel, nieuwe homepluggen, opschrijven wanneer, hoe lang, bij welke zender, enz. Niets helpt. Men weet het zelf ook niet. De laatste week bijna ieder uur en vanavond 3x in 2 uur. Nu blijft tv verbinding gewoon een uur weg! Om woest van te worden.
Als je vraagt of er meer mensen zijn met deze klachten zegt men dat dit nooit voorkomt. De klachten die ik lees op forum vertellen wat anders. Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet... bij een andere provider denk ik
beantwoord
TV verbinding valt steeds uit
Beste antwoord door WhTurner
Heb je ook ervaring met hoe het met de internetverbinding gaat als de TV uitvalt? Als het nl. in de kabels buiten je huis ligt, helpt een andere provider niet, die gebruikt dezelfde kabel (tenzij je overstapt op glasvezel)
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.