beantwoord

TV verbinding valt steeds uit

  • 3 May 2019
  • 4 reacties
  • 503 x bekeken

Al maanden gebeurt het regelmatig dat de tv spontaan uitvalt en weer opstart. Op een willekeurig tijdstip overdag
en savonds. Melding ' controleer uw netwerkaansluiting'...tele2 is bezig met opstarten.. Na ca 10 minuten weer verbinding. Diverse keren klantenservice gebeld. Iedere keer een ander advies: resetten, netwerkkabel er uit, nieuw modem, nieuwe kabel, nieuwe homepluggen, opschrijven wanneer, hoe lang, bij welke zender, enz. Niets helpt. Men weet het zelf ook niet. De laatste week bijna ieder uur en vanavond 3x in 2 uur. Nu blijft tv verbinding gewoon een uur weg! Om woest van te worden.
Als je vraagt of er meer mensen zijn met deze klachten zegt men dat dit nooit voorkomt. De klachten die ik lees op forum vertellen wat anders. Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet... bij een andere provider denk ik
icon

Beste antwoord door WhTurner 4 May 2019, 12:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Heb je ook ervaring met hoe het met de internetverbinding gaat als de TV uitvalt? Als het nl. in de kabels buiten je huis ligt, helpt een andere provider niet, die gebruikt dezelfde kabel (tenzij je overstapt op glasvezel)
We hebben nooit problemen met internet dus het ligt niet aan de kabels.
Sinds gisteravond hebben we continue tv uitval, en vandaag kunnen we helemaal niet meer kijken: hij springt iedere 5 - 10 minuten spontaan uit en blijft dan soms een half uur uur of meerdere uren uit. Voor de zekerheid maar weer de homeplugs er uit gehaald en een nieuwe kabel aangesloten, maar helaas het maakt niets uit.
Reputatie 5
Hé A.D.vanRooijen-Lans,

Jammer om te lezen dat je zo veel problemen ervaart met je TV verbinding en dat de oplossingen van de klantenservice nog niet geholpen hebben. Als je graag wil dat ik je hier persoonlijk bij verder ga helpen wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Ik heb geen privébericht ontvangen, hopelijk betekent dit dat het al opgelost is en ga het topic daarom sluiten

Mochten er nog vragen zijn klik dan hier voor een nieuw topic