beantwoord

tv ontvanger welk merk en 4k?

  • 9 July 2019
  • 10 reacties
  • 1250 x bekeken

Hoi.
Wil misschien overstappen van Ziggo naar Tele2.
Kan echter niets vinden over de tv ontvanger.(merk /type)
Ik wil interactieve tv met opname.
Is dit deze ontvanger stabiel, hoe zit het met de voorbereiding op de toekomst in 4k weergave etc...
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 10 July 2019, 09:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 5
Hey,

Je krijgt een Amino 550 of 532 als je een decoder neemt met opnamefunctie. Helaas heb ik nog geen informatie over 4k mogelijkheden. Dus daar kan ik nu niets over melden.
Reputatie 7
Badge +8
Het is zeker geen 4k maar hij werkt goed. Bij mij is de ontvangst verder prima, het ligt volgens mij vooral aan de kwaliteit van de internet verbinding. Wat zijn bij jou de internet mogelijkheden volgens de postcodecheck?
Alle snelheden volgens website, maar 50 is toch genoeg.
Doe alleen maar tv kijken, af en toe muziek streamen en Netflix. Geen games oid
De amino 550 specs:
Deliver graphically rich user interfaces with smoother and faster transitions alongside improved 2D and 3D graphic effects. Provide full HD quality video with support for 1080i60 decode for full screen playback and picture-in-picture (PiP). Support for Opera’s SDK 3.6 browser for improved animation, security and performance.

Lijkt mij prima toch?
Reputatie 7
Badge +8
Ik heb een 4k lg 50"
Ik heb ook satelliet TV, die is wel mooier dan tele2. Maar toch tevreden. Als je internet hebt beneden 10 kun je problemen hebben.
@theocoppes
Heb jij ook de 550 ontvanger dan?
Dus jij zegt 50mb is genoeg?
@theocoppes
Heb jij ook een 550 ontvanger dan?
Dus jij zegt 59mb is meer dan genoeg?
Reputatie 7
Badge +8
A550. Die snelheid is zeker genoeg voor TV.
Reputatie 7
Badge +12
reken op ca. 4 Mb voor een goede stream.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper