Skip to main content

Het nieuwe TV kastje. Een veel besproken Topic in dit forum.
Het nieuwe TV kastjes gaf eerst haperend beeld en geluid. Na 31 oktober was dit volgens Tele 2 opgelost en dat klopt.
Echter met de oplossing, introduceert Tele2 een nieuwe storing nl. zwart beeld en ook geen geluid, knipperlicht effect. Afgelopen maandag diverse voorbeelden met zender, datum en tijd aangemeld bij Tele2. Het is doorgegeven aan de Technische dienst, Helaas na 2 werkdagen nog geen oplossing, ze zijn er nog steeds mee bezig volgens de Tele2  informatie vanochtend.
Ik ben zeker niet de enige die dit probleem heeft zowel het forum als bij Tele2 klantenservice worden veel meldingen gedaan over deze storing. Je kunt gewoon geen TV kijken met een knipperlicht effect.

Inmiddels al een werkdag besteed aan telefoontjes met Tele2 want ja je staat ook nog eens heel lang in de wachtrij.

En nog steeds geen oplossing. Niets geen email van Tele2 met excuses en niets van een ruimhartige compensatie.

Het zou toch met de hoogste prioriteit in 1 werkdag opgelost moet zijn zijn met bv. een firmware of software update o.i.d. maar nee helaas het kan dagen ……. duren is mij vanochtend medegedeeld.

Schandalig is dat veel klanten met een nieuw TV kastje hier last van hebben. (Het oude kastje had hier geen last van, maar helaas werkt dat niet meer)

Iedereen zou Tele2 een in gebrekestelling moeten sturen en compensatie eisen want ik kan geen andere conclusie trekken.

Het is misschien niet wat je wil,  maar zeker het overwegen waard om op deze basis je contract  op te zeggen en over te stappen naar een andere provider

Hoi, allereerst fijn om te lezen dat het haperende beeld en geluid ook voor jou is opgelost. Niet fijn dat je last hebt van zwart beeld en geen geluid. Mijn excuses voor dit ongemak. Ik had graag zelf met je meegekeken voor een oplossing en compensatie, maar ik heb geen toegang tot de juiste TV-systemen. Bel snel met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. De wachttijden zouden nu weer normaal moeten zijn. Mijn collega's helpen je graag verder dit op te lossen of een case door te zetten naar IT om dit te onderzoeken. Ik hoop dat ze je na het oplossen van de problemen ook direct kunnen helpen met een compensatie! 😊


Reageer