beantwoord

traag werkend zappen en internet

  • 19 March 2019
  • 5 reacties
  • 588 x bekeken

zappen tv zenders heel traag de laatste tijd; ook internet werkt traag. *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. *** Wat is de oorzaak? Heb interactieve TV ontvanger met Harddisk
icon

Beste antwoord door Help2014 24 March 2019, 22:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Wat balen dat het heel erg traag gaat. Heb je al eens een keer zowel je modem als decoder gereset? Kun je eens meten hoe traag het is via: www.speedtest.net. Je moet dan even een bekabelde test doen. Wanneer het alleen om de WiFi gaat dan kun je onze tips op de website eens proberen. Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Reputatie 1
Wat balen dat het heel erg traag gaat. Heb je al eens een keer zowel je modem als decoder gereset? Kun je eens meten hoe traag het is via: www.speedtest.net. Je moet dan even een bekabelde test doen. Wanneer het alleen om de WiFi gaat dan kun je onze tips op de website eens proberen. Ik hoor het graag.

Groeten Anton


Heb hetzelfde probleem, download snelheid bij mij top ... en bekabeld aangesloten de decoder.
Moedeloos van elke keer decoder en modem te resetten
Reputatie 5
Das niet goed, regelmatig resetten blijft in mijn ogen een (knoei) oplossing.
1x in de 6 maanden een zachte reset (stekker 30 min. uit modem) uitvoeren kan wel eens nodig zijn omdat het modem in dat tijdsbestek kan vollopen, na een frisse start is de Wifi dan ook weer optimaal.
Reputatie 3
Badge +5
zappen tv zenders heel traag de laatste tijd; ook internet werkt traag. *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. *** Wat is de oorzaak? Heb interactieve TV ontvanger met Harddisk

We hebben nog geen reactie van je ontvangen. Is dit inmiddels opgelost?

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Aangezien we nog geen reactie hebben ontvangen sluit ik dit topic. Je kunt een nieuw topic starten wanneer de problemen er nog steeds zijn.

Groeten Anton