De Tele2 TV app (waar ik het in eerste instantie helemaal niet mee eens was: ik heb boven geen smart TV, kan daar dus mijn telefoon dus niet op afspelen, en dus geen gemist kijken. En je betaalt er wel voor, maar de dienstverlening/het pakket verslechterd, maar dit even terzijde) heeft bij mij tot nu toe maar matig gewerkt.
Ik gebruik hem niet veel, maar als ik af en toe iets terug wil kijken moet dit dus via de app. Ik moet regelmatig mijn naam en wachtwoord opnieuw invullen, iets wat ik vervelend vind, maar ok.
Alleen sinds vandaag heb ik een nieuw ‘geintje'. Ik wilde wat terug kijken, log in met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Ik kom in de app, kan ook de TV-gids e.d. bekijken, instellingen, home etc. Wanneer ik vervolgens op een programma tik en dan vervolgens op afspelen krijg ik een melding in beeld: Apparaat is niet vertrouwd. Er is iets fout gegaan. Onze excuses voor het ongemak, we werken aan een oplossing voor dit probleem.
Ik begrijp hier helemaal niks van. Ik heb sinds ik de app heb altijd met mijn telefoon kunnen kijken, tot nu toe geen enkel probleem.
Dus wat is er nu aan de hand?