beantwoord

Tele2 TV afstandsbediening.

  • 12 December 2023
  • 5 reacties
  • 72 x bekeken

Goedemiddag, kunt u misschien een nieuwe afstandsbediening toesturen, de huidige werkt niet meer en de stappen heb ik (zoon van de gebruiker) doorlopen. Zijn er geen kosten aan verbonden? Met vriendelijke groet.

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 12 December 2023, 14:42

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi P, sorry voor de late reactie! Ik heb direct gratis een nieuwe afstandsbediening naar je laten sturen. Je ontvangt deze morgen of overmorgen. Laat je het me weten als je hem hebt? Ik hoor het graag van je! 😁

Dank, ik laat het weten als hij aangekomen is. Ook heb ik het nieuwe modem geïnstalleerd, de oude moet terug (kan in een eigen doos) naar Antwoordnummer 10020 in Waalwijk, klopt dit? Moet ik er nog iets op de doos bij vermelden naast afzender en klantnummer? Mvg, Robert 

Hoi Marciano, hij is aangekomen en werkt goed. Heb je mijn eerdere reactie ook gezien (over terugsturen oude modem)? Mvg, Robert

Reputatie 4
Badge +3

Hi,

Tele2 heeft besloten dat de oude aperatuur niet meer terug hoeft. 

Deze kunt u inleveren bij de  milieustraat.

U mag de aperatuur als u wilt terug sturen naar het adres dat u heeft vermeld in uw bovenstaand bericht. U levert het dan in bij de postnl punt.

 

Groetjes

Des

Oke, ik heb hem evengoed verstuurd, want had het pakket al klaar, dank voor uw antwoord. Mvg, Robert.

Reageer