beantwoord

smart remote control koppelen

  • 5 November 2019
  • 6 reacties
  • 947 x bekeken

Ik had een smart remote controle van samsung en die was gekoppeld aan mijn amino decoder nu ging deze stuk dus heb een nieuwe gehaald maar heb een probleem ik kan er alles mee maar niet zenders zappen als ik dat doe schiet de tv van hdmi naar tv en heb ik zwart beeld wie kan mij helpen dit te verhelpen want zo kleine smart controle vind ik super handig

Mvg yuri

 

icon

Beste antwoord door Malamute 5 November 2019, 22:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 4

Hallo Yuri,

 

Misschien heb je wat aan de tip in dit topic: https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/samsung-afstandsbediening-i-c-m-amino-setopbox-49607

 

En in deze handleiding staat vanaf pagina 28 (pagina 34 van de pdf) ook het 1 en ander beschreven over externe apparaten koppelen en bedienen: Samsung E-Manual

Ik heb geen ir ontvanger ligt het miss daaraan? Heb hem besteld is morgen binnen dan maar is proberen 

Reputatie 4

Als het voorheen zonder gewerkt heeft dan lijkt het mij dat het nu ook weer zonder ir ontvanger zou moeten werken.

Missschien een kwestie van ontkoppelen en opnieuw koppelen zoals in die E-Manual staat?

Mijn decoder zit in HDMI 1 als ik van zender wissel schiet ie naar tv ontkoppelen heb ik ook gedaan snap er niks van

Reputatie 4

Ik ken dat systeem verder ook niet, hopelijk gaat het dan wel weer werken met die ir ontvanger.

 

Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten.