Skip to main content

Programma van 4 dagen terug op npo 3 ga ik terugkijken. Elke keer krijg ik wel bewegend beeld van het programma maar het geluid van een ander programma. Box en router heb ik al een paar x gereset. Helaas niet met het door mij gewenste resultaat. Graag uw advies/oplossing.

Hoi mooiTV, sorry voor de late reactie! Wat apart dat het geluid bij een ander programma vandaan komt. Werkt het inmiddels weer? Ik heb zelf geen toegang tot one TV systemen, anders had ik graag zelf met je meegekeken. Bel direct eens met mijn collega's op 020-7544444. Zij hebben wel de juiste toegang en kunnen direct met je meekijken!

Hoi mooiTV, sorry voor de late reactie! Wat apart dat het geluid bij een ander programma vandaan komt. Werkt het inmiddels weer? Ik heb zelf geen toegang tot one TV systemen, anders had ik graag zelf met je meegekeken. Bel direct eens met mijn collega's op 020-7544444. Zij hebben wel de juiste toegang en kunnen direct met je meekijken!

Het werkt inmiddels weer. Dank voor je reactie.

Goedemorgen mooiTV, superfijn om te lezen dat het weer werkt en uiteraard graag gedaan. Jij ook bedankt voor de terugkoppeling. Ik wens je alvast een heel fijn weekend! 

Reageer