beantwoord

Problemen met installeren van de tv ontvanger

  • 20 March 2019
  • 7 reacties
  • 521 x bekeken

Goed dag,

Ik heb problemen met het installeren van mijn tv ontvanger.
Het internet is reeds geïnstalleerd en werkt perfect maar de tv
ontvanger lukt niet.

Alle kabels zijn aangesloten volgens de beschrijving en de tv staat aan
op het juiste kanaal.
als ik de stroomkabel van de tv ontvanger insteek krijg ik kort het
Tele2 logo in beeld waarna direct
de melding: 'Geen netwerkverbinding. Kijk uw netwerkt bekabeling na.'
tevens brandt het IR/PWR lampje blauw en kan ik de tv ontvanger niet op
standby zetten.

Graag hoor ik van u,

Wouter Hoeben
icon

Beste antwoord door wouterh93 22 March 2019, 11:17

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Goedendag,

Ik begrijp dat je een nieuwe klant bent en het niet lukt om de TV werkend te krijgen. Zijn alle kabels goed aangesloten. Heb je de kabel tussen het modem en de decoder in de LAN poort aangesloten? De melding die je in beeld krijgt geeft namelijk aan dat er geen verbinding is met de decoder en het modem.

Groeten Anton
De tv ontvanger het ik verbonden met de bijgeleverde netwerkkabel aan een van de ethernetpoorten op het modem.

het modem staat aan want het internet werkt gewoon.
Reputatie 3
Badge +5
Dan wil ik even de verbinding voor je nakijken. Zou je in een privébericht mij je volledige naam, volledige adres (straatnaam +huisnummer, postcode en woonplaats) en ter verificatie je geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN nummer kunnen doorsturen? Alvast bedankt daarvoor.

Groeten Anton
Zojuist een nieuwe decoder ontvangen en binnen 5 minuten TV. Bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +8
Mooi toch!
Reputatie 3
Badge +5
Zojuist een nieuwe decoder ontvangen en binnen 5 minuten TV. Bedankt voor de hulp!

Goed om te horen. Lag het toch aan de decoder. Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Aangezien het is opgelost en wegens inactiviteit heb ik het topic gesloten.