Skip to main content

Sinds aansluiting van de nieuwe tv box hapert het beeld regelmatig en lopen beeld en geluid vaker niet synchroon dan wel.

Alle kabels zijn goed aangesloten.

Modem en tvbox zijn gereset.

Ik heb wel internetverbinding.

Wij hebben hetzelfde. Kunnen niet fatsoenlijk tv kijken. Schakelen naar een andere zender en dan weer terug , helpt even. Op deze manier mis je de helft van het journaal. 

Dat de klantenservice in de avond en weekend niet bereikbaar is, maakt het nog vervelender.

Wat te doen? Je betaalt toch voor een goede ontvangst?

Hoi allebei, niet fijn om te lezen dat jullie niet fatsoenlijk TV kunnen kijken. Er kunnen meerdere dingen spelen, dus ik moet jullie vragen te bellen met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Ik had graag zelf geholpen, maar ik heb geen toegang tot onze TV-systemen. Geen zorgen, mijn collega's kunnen jullie hier direct verder mee helpen. Ik hoop dat het snel is opgelost!

Bellen naar 020 7544444?

Wanneer word je dan geholpen?

Bellen naar 020 7544444?

Wanneer word je dan geholpen?

Gisteren was blijkbaar de drukste dag sinds 1 jaar volgens de medewerker die ik sprak. 

Ik heb meer dan 1 uur in de wacht gestaan. 

45 minuten in de wacht gestaan. Toen werd ik geholpen. Maar opeens , tijdens t gesprek, viel de verbinding weg. Mijn telefoon was leeg.

Maar, heel positief, na een half uur werd ik toch terug gebeld door een zeer vriendelijke mevrouw van Tele2.

Ik hoop dat alle ellende nu voorbij is.

Reageer