Skip to main content

sinds 14 dagen een nieuwe tv box, oude deed het prima, sinds jaren geen klachten.

Nu een en al ellende, begint al met opstarten van de box. minmaal 2x opstarten, steeds blauw scherm er tussen door. Minimaal 4 tot 5 keer beeld bevriezen, weer opnieuw opstarten. lijkt wel of de computer in box, de data  niet kan verwerken. Lees ook veel de zelfde klachten. tekst is slecht leesbaar, zowel teletex als programmagids.

Komt ook bij, geen teletext mogelijk met pagina 888 ( ondertiteling ), en de sub pagina's zijn niet op te roepen. ook geen bediening mogelijk met de afstand bediening. Wat gaat Tele2 doen?

Van tevreden klant, naar ontevreden klant.

Hoi Bertusj, niet fijn dat je van tevreden klant naar ontevreden klant bent gegaan. Het Teletekst-gedeelte is inderdaad bekend. Bel eens met mijn collega's op 020-7544444 voor je overige problemen. Ik had het graag zelf gecontroleerd, maar ik heb niet de juiste toegang tot onze TV-systemen. Mijn collega's hebben dat wel en kunnen meteen met je meekijken. Ik hoop dat ze je dan direct weer tevreden kunnen maken! 😊


Reageer