beantwoord

Interactieve tv ontvanger blijft warm en aan staan en schakelt niet uit

  • 4 October 2019
  • 5 reacties
  • 602 x bekeken

Ik heb een nieuw abonnement en de interactieve TV ontvanger,
Echter als ik de de ontvanger in standby zet blijft hij doordraaien. Het rode lampje brandt wel en hij gaat wel in standby echter de harddisk blijft gewoon draaien en het apparaat wordt/blijft warm. Het ding blijft dus hewoon stroom gebruiken. Lijkt mij dat over een maand of wat de harddisk wel grijs gedraaid zal zijn.

Hebben meer mensen dit? is het nomaal dat hij warm wordt en aan blijft? Ik trek nu de stekker er maar uit. De "monteur" gaf als antwoord tja... zet er maar een tijdklokje tussen,

ter info. ik heb hem losgekoppeld van het netwerk en het opnieuw opgestart. om uit te sluiten dat 1 van de lijnen hem misschien actief houdt. maar hij blijft aan en draaien
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 9 October 2019, 15:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

dag forumleden,
Toch wel iemand kan vertellen of zijn ontvanger uitschakelt en de harddisk in standby gaat (en de ontvanger afkoelt. als hj draait wordt ie natuurlijk warm) .

Please tell me of die van jullie uitgeschakeld
Reputatie 3
Badge +5
Hoi FrederikB,

Welkom op het forum. Wat bedoel je eigenlijk precies met doordraaien? Wanneer je hem uitschakelt en in de standby-modus zet dan zal de decoder altijd nog stroom krijgen. De decoder blijft ook gegevens ophalen vanuit het modem. Dat hij heel erg warm blijft is natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Zoals je het omschrijft is het waarschijnlijk een probleem van deze decoder. Ik kan je wel een andere opsturen om dat uit te sluiten.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Alvast bedankt daarvoor.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Bedankt voor de gegevens. Ik heb bij deze een vervangende decoder naar je toe gestuurd. Deze ontvang je binnen twee werkdagen. De andere kun je terug sturen in dezelfde doos. Er zit een retoursticker bij. Het kan zijn dat hij aangeeft dat er al een maximum aantal decoders is aangesloten wanneer je de nieuwe wilt installeren. Wij moeten dan de oude nog afmelden. Je kunt dan het beste even telefonisch contact opnemen. Dan kunnen ze dat meteen regelen.

Groeten Anton

probleem is opgelost. de nieuwe decoder gaat wel uit. De decoder was dus niet goed

Reputatie 3
Badge +5

Goed om te horen. Ik laat het topic nog even open staan. 

 

Groeten Anton