beantwoord

De ene keer doet tv het, de andere keer melding geen signaal

  • 4 September 2019
  • 2 reacties
  • 198 x bekeken

De ene keer doet de tv het wel de andere keer niet. Dan krijg ik de melding dat er geen signaal is. Het vreemde is dat de zender rtl7 met slotje voorafgaand even in beeld komt, terwijl ik geen rtl7 als laatste heb gekeken. Daarna komt de melding dat er geen signaal is. Ik gebruik homeplugs van tp link maar als ik die ertussen uit haal en verbind met de vaste grijze kabel die is meegeleverd krijg ik nog steeds dezelfde melding.
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 5 September 2019, 11:34

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Wat balen dat je elke keer deze melding in beeld krijgt. De melding 'Geen Signaal' is vaak een melding van je TV en niet van onze decoder. Dat zou betekenen dat de TV decoder geen goed contact met je TV. Maak je gebruik van een HDMI kabel? Zou je kunnen kijken of deze er goed verbonden is met zowel de TV als de decoder? Wanneer ze wel goed verbonden zijn dan is het beste om eerst een andere HDMI kabel te proberen. Die kan ik wel naar je toe sturen, maar wellicht heb je die zelf nog ergens in huis. Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +5
Aangezien ik geen reactie meer heb gekregen ga ik ervan uit dat het is opgelost. Bij deze heb ik het topic gesloten.

Groeten Anton