Skip to main content
beantwoord

Account niet geactiveerd (interactive TV)

  • 27 juli 2020
  • 1 reactie
  • 281 x bekeken

BonnieM1981

Hallo, 

Ik probeer al even onze tv ontvanger te installeren maar ik krijg de melding : je account is nog niet geactiveerd. 

 

Volgens mijn abonnement zou deze al sinds 17 juli geactiveerd moeten zijn. 

De modem en internet doen het overigens wel (we hebben een internet + TV pakket). 

 

Wie heeft advies? 

Beste antwoord door Cas van Tele2

Hallo @BonnieM1981,

Welkom op de Community!
Goed om te horen dat het modem en jouw internet goed werken.
Laten we meteen kijken naar een oplossing voor jouw tv-ontvanger.
Als je alles goed hebt aangesloten probeer dan jouw modem te resetten.
Ik heb dit topic voor je erbij gezocht, daarin staan handige tips om problemen met de tv-ontvanger op te lossen.
Als dit niet helpt dan raad ik je aan de klantenservice te bellen, zij kunnen de tv-ontvanger hopelijk activeren.
Bel onze klantenservice op 020-754 4444.

Laat je het even weten als het gelukt is? Mocht je meer vragen hebben let me know, ik sta voor je klaar! :thumbsup:

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • Antwoord
  • 3 augustus 2020

Hallo @BonnieM1981,

Welkom op de Community!
Goed om te horen dat het modem en jouw internet goed werken.
Laten we meteen kijken naar een oplossing voor jouw tv-ontvanger.
Als je alles goed hebt aangesloten probeer dan jouw modem te resetten.
Ik heb dit topic voor je erbij gezocht, daarin staan handige tips om problemen met de tv-ontvanger op te lossen.
Als dit niet helpt dan raad ik je aan de klantenservice te bellen, zij kunnen de tv-ontvanger hopelijk activeren.
Bel onze klantenservice op 020-754 4444.

Laat je het even weten als het gelukt is? Mocht je meer vragen hebben let me know, ik sta voor je klaar! :thumbsup: