Skip to main content
beantwoord

Ik kan mijn simkaart niet activeren


Gisteren heb ik mijn telefoon in het water laten vallen en daarmee ook mijn simkaart. Nou heb ik de nieuwe al binnen maar helaas kan ik die niet activeren want ik kan niet inloggen op mijn account door de 2 stapsverificatie. Nou. Wil/heb ik morgen ochtend mijn telefoon weer nodig is er Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Beste antwoord door theocoppes

Nu is er niemand bij tele2.

Als je morgenvroeg een mogelijkheid hebt om een telefoon te lenen, te gebruiken, bel je s'morgens meteen de helpdesk. 020-7544444 

Zorg dat je je klantnummer en de nummer van de simkaart bij de hand hebt.

Als je geen mogelijkheid hebt om te bellen moet je wachten tot een moderator het morgen hier oppakt.

Zorg dan dat jouw gegevens al in jouw profiel staan. 

Maar een beller is (veel) sneller! 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

theocoppes
Forum|alt.badge.img+8

Nu is er niemand bij tele2.

Als je morgenvroeg een mogelijkheid hebt om een telefoon te lenen, te gebruiken, bel je s'morgens meteen de helpdesk. 020-7544444 

Zorg dat je je klantnummer en de nummer van de simkaart bij de hand hebt.

Als je geen mogelijkheid hebt om te bellen moet je wachten tot een moderator het morgen hier oppakt.

Zorg dan dat jouw gegevens al in jouw profiel staan. 

Maar een beller is (veel) sneller! 


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Werner, wat @theocoppes zegt, klopt helemaal! :smile:

Is je simkaart inmiddels geactiveerd? Zo niet, zou je je 06-nummer dan in je profiel willen invullen, dan regel ik het gelijk voor je!