Skip to main content
beantwoord

problemen met mijn vaste internet thuis Nijverdal

  • 13 februari 2021
  • 4 reacties
  • 69 x bekeken

Hallo.

ik woon in Nijverdal, Roemer Visscherstraat 11. Is hier een storing bekend? Heb geen internet.

groeten,

Firdovsi

Beste antwoord door pipodeclown

Heb je het modem al opnieuw opgestart? En als dat niet werkt zou je het modem een volledige reset kunnen geven. Zorg ook dat je het test met een netwerkkabel en niet alleen de WiFi. Het zou deze storing kunnen zijn die nu opgelost is 

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijk-problemen-thuis-diensten-omgeving-deventer-en-apeldoorn-82183

 

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2021

Heb je het modem al opnieuw opgestart? En als dat niet werkt zou je het modem een volledige reset kunnen geven. Zorg ook dat je het test met een netwerkkabel en niet alleen de WiFi. Het zou deze storing kunnen zijn die nu opgelost is 

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijk-problemen-thuis-diensten-omgeving-deventer-en-apeldoorn-82183

 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 13 februari 2021

Bedankt voor de reactie.

inmiddels enkele keer opnieuw opgestart maar het brand nog steeds rood. We hebben eerste keer zo een storing.

kan ik hier zelf aan doen?

groeten,

 

Firdovsi


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 13 februari 2021

Is er iemand in de straat die ook Tele2 internet heeft? Dan zou je kunnen kijken of het alleen bij jou of in de hele buurt niet werkt. En anders wordt het maandag de klantenservice bellen. Heb je het modem 5 minuten uit gehad voordat je het weer aan deed?


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 15 februari 2021

Hallo @Firdovsi,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen zodat je zo snel mogelijk weer online bent.

Pipo heeft je al een eind weg geholpen, thanks! Je moet natuurlijk zo snel mogelijk weer online zijn, dus ik heb hier een aantal tips die je makkelijk zelf kan uitvoeren.. Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, je modem zal weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Hier op onze Community staan enkele hulpmiddelen om jouw vaste internet weer werkend te krijgen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725. 

Als het niet helpt dan hoor ik graag van je welke stappen je hebt uitgevoerd. Zo kan ik mijn onderzoek goed en volledig uitvoeren. De Community staat voor je klaar!