Skip to main content
beantwoord

nieuwe modem nodig!!

  • 16 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 222 x bekeken

Annoop

Technisch dienst is langs geweest en geeft aan dat we een nieuwe modem nodig hebben. Wanneer kan ik een nieuwe modem verwachten?

Beste antwoord door Anton van Tele2

Die kan ik vanuit hier dan wel voor je bestellen. Dat is geen probleem. 

 

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton[/url]. 

 

Bedankt voor je medewerking. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

 

Groeten Anton

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 495 reacties
  • Antwoord
  • 16 oktober 2019

Die kan ik vanuit hier dan wel voor je bestellen. Dat is geen probleem. 

 

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

 

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

 

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: [url=https://forum.tele2.nl/inbox/conversation?with=233934]Privébericht naar Anton[/url]. 

 

Bedankt voor je medewerking. 

Ik zie je gegevens tegemoet.

 

Groeten Anton


Anton van Tele2
Forum|alt.badge.img+5

Ik heb geen reactie meer gehad en ga ervan uit dat het is opgelost.

Groeten Anton