Ik zou graag willen weten hoelang ik zonder internet en tv moet zitten voor ik kosteloos en zonder afkoopsom het abonnement kan opzeggen.
Mijn abonnement zou op 5 augustus ingaan maar bleek na installatie niet te werken, op 6 augustus kreeg ik een mail dat alles zou moeten werken maar nog steeds niet, gisteren zou er een monteur langskomen maar die is niet komen opdagen. Ik doe niets anders dan bellen maar dat heeft weinig nut. Zelf kan ik geen nieuwe afspraak maken ik moet maar wachten tot iemand van Tele2 dat doet, ik heb er weinig vertrouwen in dat dat op korte termijn zal gebeuren. Ik heb nog nooit zon klantonvriendelijk bedrijf met zon slechte service meegemaakt. De bereikbaarheid laat ook te wensen over, mailen blijkt niet te kunnen, een klachtenformulier is ook nergens te vinden. Mijn bundel slinkt snel door al het bellen en internetgebruik.
beantwoord
Hoelang geen internet en TV voor opzeggen zonder afkoopsom mogelijk is
Beste antwoord door Monique Jansen
Dankzij een hele goede KPN monteur en Anton, de enige goede Tele2 medewerker is het opgelost en werkt eindelijk alles.
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.