Hallo,
Dient er bij het afsluiten van een nieuw internet thuis abonnement en mogelijk vaste telefoon abonnement ook een kopie gemaakt te worden van bankpas + id-bewijs?
Zo ja, mag ik deze zelf maken, hoe lang wordt deze bewaard en kan ik deze na deze periode terugkrijgen?
Of beter nog kan ik vooruit betalen, zodat er geen kopie nodig is, dat zou dan mijn mijn voorkeur hebben.
beantwoord
Kopie bank pas + id-bewijs
Beste antwoord door eric
Je kunt niet vooruit betalen omdat er naast vaste kosten ook variabele kosten zijn. Zowel voor je vaste telefoon als ook bij eventueel tv als je films besteld. Voor het bewaren van persoonsgegevens moet Tele2 voldoen aan de AVG. Dus alleen wat nodig is slaat men op. Identificatie is denk ik gedurende de looptijd van je abonnement wel nodig. Stel dat betalingen op een bepaald moment uitblijven, dan moet het incassobureau wel precies weten wie het abonnement heeft afgesloten.
Bekijk origineel berichtDit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.