Skip to main content
beantwoord

simkaart activeren lukt niet

  • 4 augustus 2021
  • 4 reacties
  • 483 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Ik heb 2augustes een vervangende sim aangevraagd omdat de mijne kapot was en ik heb hem de volgende dag erna gekregen, maar toen ik de sim wilde activeren zag ik dat ik mijn oude sim nodig had voor een sms om dit te activeren wat ik dus niet heb omdat ie kapot is en toen wilde ik gaan chatten met tele2 maar dat lukte niet op de site dus heb ik nu een simkaart die nog steeds niet geactiveerd is en hoop dat iemand me hier wel kan helpen door het te activeren

Beste antwoord door Arno12

Geactiveerd na een strenge id check

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hey Arno, daar help ik je met alle plezier bij!

Zou je mij een priveberichtje willen sturen met het ICC nummer van je nieuwe simkaart? Deze vind je op de simkaart en bestaat uit 19 cijfers. Typ deze dus nauwkeurig over.

Zodra ik die heb ontvangen, doen we nog een strenge ID-check. Hierin stel ik je 4 vragen over jouw abonnement en zodra je deze goed hebt beantwoord, activeer ik je simkaart. 

Ik zie je berichtje graag verschijnen! :smile:


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 5 augustus 2021

Ik heb je een privé bericht gestuurd 


  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • 5 augustus 2021

  • Auteur
  • Aan het warmlopen
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 5 augustus 2021

Geactiveerd na een strenge id check