Skip to main content
beantwoord

Oude zonnet account (mail) wordt maar niet verwijdert door Tele2

  • 2 december 2020
  • 3 reacties
  • 481 x bekeken

Edwin51

Krijg mijn oude zonnet mail account niet geblokkeerd/verwijdert deze is al meer dan 10 jaar oud en krijg dagelijks rotzooi naar binnen.
Tele 2 is tot op heden niet erg mee werkend, ca 6 maanden geleden hadden ze beloofd om het te verwijderen maar helaas.

Klant nr heb ik uiteraard niet meer ( te lang geleden).

Beste antwoord door eric

Per 1 januari 2021 verdwijnen ALLE zonnet adressen van oude klanten die niet ingaan op het voorstel een betaald account te nemen.

Als jij nu stopt met ophalen van deze email dan is het probleem op korte en lange termijn opgelost.

Bekijk origineel bericht

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • Antwoord
  • 2 december 2020

Per 1 januari 2021 verdwijnen ALLE zonnet adressen van oude klanten die niet ingaan op het voorstel een betaald account te nemen.

Als jij nu stopt met ophalen van deze email dan is het probleem op korte en lange termijn opgelost.


Edwin51
  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 3 december 2020
eric schreef:

Per 1 januari 2021 verdwijnen ALLE zonnet adressen van oude klanten die niet ingaan op het voorstel een betaald account te nemen.

Als jij nu stopt met ophalen van deze email dan is het probleem op korte en lange termijn opgelost.

Vooral dat laatste, kan je uitleggen hoe ik kan stoppen om die zonnet mail op te halen, dat komt automatisch binnen.

toen ik overstapte jaren geleden, heb ik de mail (zonnet) laten voorwaarden naar mijn nieuwe mail adres.

Inloggen en of iets dergelijks om die forwarding te verwijderen lukt dus ook niet.


Rox van Tele2
  • Oud Moderator
  • 212 reacties
  • 4 december 2020

Dubbel topic gespot, is al beantwoord! :muscle_tone4:  


Reageer