Skip to main content
beantwoord

MijnTele2 app product koppelen

  • 5 januari 2022
  • 2 reacties
  • 236 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie

Na verlenging voor sim only gekozen, maar nu werkt de tele2 app niet meer. Een abonnement toevoegen lukt niet. “Het is niet gelukt om je product te koppelen”.

Beste antwoord door Jamooi

Het is al gelukt door een nieuw e-mail adres aan te maken en daar het abonnement aan te koppelen. Ieder geval bedankt!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Forumkenner pur sang
  • 176 reacties
  • 11 januari 2022

Als je hebt verlengd dan hoef je eigenlijk geen abonnement toe te voegen. Je logt gewoon in met je ‘’oude gegevens’’. Het is hetzelfde nummer toch?

Wat krijg je als je op inloggegevens vergeten klikt? https://www.tele2.nl/my/inloggegevens-opvragen 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 11 januari 2022

Het is al gelukt door een nieuw e-mail adres aan te maken en daar het abonnement aan te koppelen. Ieder geval bedankt!