Skip to main content
beantwoord

Kan niet inloggen op zonnet webmail

  • 7 februari 2024
  • 3 reacties
  • 528 x bekeken

Ik kan niet meer inloggen op mijn webmail account van Zonnet.

Hij geeft aan “te veel inlogpogingen, probeer het later nog eens”. Maar later lukt het ook niet. Er is ook geen optie om een nieuw wachtwoord aan te maken. 

Wie kan me helpen?

Beste antwoord door eric

hoi @greuvers1 ,

Zonnet heeft zijn eigen service afdeling. Zie hier.

 

Bekijk origineel bericht

3 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2024

hoi @greuvers1 ,

Zonnet heeft zijn eigen service afdeling. Zie hier.

 


  • Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 15 februari 2024

Eigen service afdeling heb je niets aan. Ze bieden geen telefonische ondersteuning en het contactformulier wordt niet op gereageerd.

De veelgestelde vragen bieden ook geen oplossing.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • 15 februari 2024

Tja, mijn advies is al een paar jaar om een provider onafhankelijk email adres te nemen. Gmail of outlook kan, maar een eigen domeinnaam met email mogelijkheden heb je al voor een paar euro per maand.