Ik heb sinds zo'n anderhalve week/twee weken problemen met een spel dat ik speel: League of Legends. Ik heb een raar soort lag die ik nog nooit eerder heb gehad. Mijn FPS is goed, mijn ping/ms is nooit hoger dan 16. Dus ik snapte niet waar dit vandaan kwam. Ik dacht eerst dat het mijn muis of pc was dus heb ik het spel opnieuw geinstalleerd, dat werkte niet. Nieuwe muis gekocht, maakte geen verschil. En nog heel veel andere dingen geprobeerd die ik online kon vinden. Uiteindelijk zelfs Windows opnieuw geinstalleerd.
Ik heb het probleem alleen in League of Legends dus besloot ik contact op te nemen met Riot Support. Ik moest hen een aantal logs sturen en zij kwamen tot de conclusie dat er iets mis is tussen de servers van het spel en de internet provider en vertelden mij dat ik contact met jullie moest zoeken. Ik heb dit via twitter gedaan, maar mij werd verteld dat er niks mis is. Ik heb een nieuwe modem gekregen, maar nog steeds hetzelfde probleem.
Het is heel frustrerend, omdat ik er niks aan kan doen en mij verteld word dat mijn internet gewoon goed is. Ik ben daarom nog eens gaan googlen en kwam dit tegen.
Dit heeft hij recentelijk gepost en ik heb zo'n vermoeden dat er bij Tele2 hetzelfde probleem aan de hand is aangezien Riot Support mij verteld dat de verbinding naar de servers niet goed is en dat is hier ook het geval. Zij kunnen dan ook niks voor me betekenen en vertellen me dat jullie de enige zijn die dit kunnen oplossen.
Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden, want ik heb al zoveel contact gezocht met jullie/makers van het spel en ik heb al zoveel zelf geprobeerd.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.