beantwoord
ISRA
Hallo, net ons Tele2 internet pakket binnen en nu aan het worstelen met de aansluiting... Nou heb ik totaal geen verstand van ISRA punten en aansluitingen, kan iemand mij op weg helpen? Heb een paar foto's uit de meterkast bijgevoegd. Alvast dank voor de hulp! Groet Kai
Beste antwoord door Malamute
Die gele is een huls die om de (blanke) aarde draden zit, die kan je ook loshalen.
Ik zou eerst kijken of je internet werkt, daarna kan je de niet gebruikte kabels loshalen van de muur, je zou ze kunnen afknippen of oprollen en met een tie-wrapje vast kunnen zetten waar ze de vloer of plafond ingaan voor het geval ze ooit nog gebruikt gaan worden.
Van de linker onderste kabel zou je de oranje, witte en blanke draad (waar nu de gele huls omzit) af kunnen knippen als alles werkt, je kan ze ook aansluiten op de niet gebruikte contacten in die lasdoos.
Bekijk origineel berichtIk zou eerst kijken of je internet werkt, daarna kan je de niet gebruikte kabels loshalen van de muur, je zou ze kunnen afknippen of oprollen en met een tie-wrapje vast kunnen zetten waar ze de vloer of plafond ingaan voor het geval ze ooit nog gebruikt gaan worden.
Van de linker onderste kabel zou je de oranje, witte en blanke draad (waar nu de gele huls omzit) af kunnen knippen als alles werkt, je kan ze ook aansluiten op de niet gebruikte contacten in die lasdoos.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.