Hallo,
Enige tijd geleden had ik een topicaangemaakt omdat mijn internet vooral in de avonduren te traag is, deze is door jullie verwijderd of op slot gedaan want ik heb er zelf geen toegang meer toe.
Hier had ik mijn klacht in gezet en nadat jullie een speedstest hadden gedaan in de morgen was er gezegd dat er niks aan de hand was of er meer testen gedaan moesten worden.
Dit heb ik gedaan en hieruit blijkt duidelijk dat de snelheid in de avond zeer regelmatig niet voldoende is.
Bij videostreamen merk ik zeer regelmatig de beroerde snelheid door haperen of slechte kwaliteit.
Ik snap dat op deze tijdstippen de belasting van het netwerk hoog is maar dat betekend niet dat ik dan maar met een slecht product afgescheept moet worden.
Indien hier niks aan gedaan kan/wil worden zal ik moeten overstappen naar een andere provider die wel waar kan maken wat ze beloven.
Gr FDM
beantwoord
Te traag internet, vervolg
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Hé FDM,
Ik heb te horen gekregen dat ze de capaciteitsproblemen op veel locaties opgelost hebben, hopelijk werkt het voor jou daarom ook weer zoals her hoort. Heb je afgelopen week nog getest en zo ja hoe ging dat?
Groet, Kevin
Bekijk origineel berichtIk heb te horen gekregen dat ze de capaciteitsproblemen op veel locaties opgelost hebben, hopelijk werkt het voor jou daarom ook weer zoals her hoort. Heb je afgelopen week nog getest en zo ja hoe ging dat?
Groet, Kevin
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.