Skip to main content
beantwoord

TV kastje gaat niet meer aan


Jelle E
  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties

De tv viel uit, maar vervolgens kwam er weer beeld Eerst het Tele2 logo en daarna zocht ie verder en hadden we weer beeld. Even later viel de te tv weer uit en nu doet het tv kastje het niet. Geen blauw licht en ook geen rood. Alles al uitgezet en weer aan, maar tevergeefs. Zou het kunnen dat het tv kastje het heeft begeven? 

Beste antwoord door Jelle E

En het is opgelost. Sinds maandagmorgen 13 juli kon ik dankzij de klantenservice het tv-kastje aansluiten en hadden we weer beeld. Eind goed al goed, maar daarmee is de kous niet af. Vanwege het ongemak kregen we een leuk extraatje, namelijk de keuze voor een extra pakket.  Dit kunnen we gedurende een maand gratis krijgen en dat is een prima compensatie. We hebben gekozen voor Film 1.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 5 juli 2020

Meestal is dan de voeding kapot. Bel morgen de klantenservice.


Jelle E
  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 5 juli 2020

Dank je Eric. Ga ik doen.


Jelle E
  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 6 juli 2020

Hallo Eric, inderdaad de voeding is het mankement. Er wordt een nieuw kastje gestuurd..


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 6 juli 2020

Hey @Jelle E,

Welkom op de Community! Het kan inderdaad aan de voeding liggen zoals @eric aangeeft.
We hebben in dit topic nog een aantal handige tips voor je klaar gezet!
Even jouw nieuwe kastje afwachten en dan werkt alles hopelijk weer goed.
Wil je ons hier op de hoogte houden? Ik hoor het van je als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar! :smile:


Jelle E
  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 7 juli 2020
Cas van Tele2 schreef:

Hey @Jelle E,

Welkom op de Community! Het kan inderdaad aan de voeding liggen zoals @eric aangeeft.
We hebben in dit topic nog een aantal handige tips voor je klaar gezet!
Even jouw nieuwe kastje afwachten en dan werkt alles hopelijk weer goed.
Wil je ons hier op de hoogte houden? Ik hoor het van je als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar! :smile:

Hallo Cas, 

De hele dag thuis gebleven, maar kastje is niet geleverd. Hoe kan dit? Dit brengt kosten voor mij mee. En vanavond derde avond zonder tv. Dit alles betekent stevig balen.

Tip maak gebruik van track and trace, zodat het pakket te volgen is. Kan ik zo'n kastje ook ergens ophalen? Liefst in mijn woonomgeving de Noordoostpolder. 


  • 5579 reacties
  • 7 juli 2020

Tele2 heeft geen fysieke winkels meer, ophalen wordt dan moeilijk. 

Maar Cas heeft gezegd dat je even jouw nieuwe kastje af moet wachten en dan werkt alles hopelijk weer goed.

Ik zie hem iig niet zeggen dat hij vandaag zou komen, maar lastig blijft het natuurlijk wel als je nog geen tv kunt kijken.


eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7115 reacties
  • 7 juli 2020

Hoi Jelle, nog een andere tip. Je kunt op Android en ios toestellen of tablets ook via de Tele2 tv app uit de Playstore life tv kijken. Niet zo mooi als op je tv, maar in ieder geval iets.


Jelle E
  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 8 juli 2020
Cypher schreef:

Tele2 heeft geen fysieke winkels meer, ophalen wordt dan moeilijk. 

Maar Cas heeft gezegd dat je even jouw nieuwe kastje af moet wachten en dan werkt alles hopelijk weer goed.

Ik zie hem iig niet zeggen dat hij vandaag zou komen, maar lastig blijft het natuurlijk wel als je nog geen tv kunt kijken.

Hallo Cypher, als maandagochtend wordt beloofd dat er een nieuw kastje komt dan ga je er vanuit dat het dezelfde dag wordt verstuurd. Inmiddels is het woensdagmiddag tegen drie uur en het is er nog steeds niet...


Jelle E
  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 8 juli 2020
Jelle E schreef:
Cas van Tele2 schreef:

Hey @Jelle E,

Welkom op de Community! Het kan inderdaad aan de voeding liggen zoals @eric aangeeft.
We hebben in dit topic nog een aantal handige tips voor je klaar gezet!
Even jouw nieuwe kastje afwachten en dan werkt alles hopelijk weer goed.
Wil je ons hier op de hoogte houden? Ik hoor het van je als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar! :smile:

Hallo Cas, 

De hele dag thuis gebleven, maar kastje is niet geleverd. Hoe kan dit? Dit brengt kosten voor mij mee. En vanavond derde avond zonder tv. Dit alles betekent stevig balen.

Tip maak gebruik van track and trace, zodat het pakket te volgen is. Kan ik zo'n kastje ook ergens ophalen? Liefst in mijn woonomgeving de Noordoostpolder. 

Hallo Cas, 

Inmiddels is het woensdagmiddag bijna drie uur en nog altijd geen kastje. Wat ben ik blij dat je bij Tele2 werkt en niet bij de brandweer…

  


Jelle E
  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 8 juli 2020
eric schreef:

Hoi Jelle, nog een andere tip. Je kunt op Android en ios toestellen of tablets ook via de Tele2 tv app uit de Playstore life tv kijken. Niet zo mooi als op je tv, maar in ieder geval iets.

Dank voor de tip Eric. Mijn vrouw en ik hebben oudere Android mobieltjes. Je kunt er mee bellen, appen en op Facebook komen en dan heb je het gehad. We kijken af en toe tv bij de buren. 


Forum|alt.badge.img+2
  • Oud Moderator
  • 870 reacties
  • 8 juli 2020

Hoi @Jelle E,

Ik kijk graag met je mee wat de status is van de levering van het nieuwe tv-kastje! Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig. Kan je mij een privébericht sturen met jouw:

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in. :thumbsup:

 


Jelle E
  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 8 juli 2020

Gevraagde gegevens zijn verstuurd.


Jelle E
  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 11 juli 2020

Kastje vandaag eindelijk ontvangen. Aansluiten lukt niet. Ik krijg steeds de mededeling Maximaal aantal iTV Decoders aangesloten. Druk op ok om het systeem te herstarten. Daaronder staat nog D1. Hoe ik ook druk er gebeurt niets. Nou ja het beeld wordt zwart en vervolgens doemt het Tele2 logo weer op en volgt dezelfde mededeling. Grrrrrrrrrrr.


  • 5579 reacties
  • 11 juli 2020

Dan moet de oude eerst afgemeld worden, dat kun je niet zelf.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 11 juli 2020

Daar had je vandaag de klantenservice voor kunnen bellen, maandag is dat weer mogelijk.


Jelle E
  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • 12 juli 2020

Dank je Cypher en Pipo jouw opmerking voegt niets toe. Klantenservice is zaterdagavond en zondag onbereikbaar.  

Door de onkunde bij de klantenservice kunnen we inmiddels 8 dagen geen televisie kijken. Dat wordt morgenochtend dus weer aansluiten in een lange rij telefonische klagers. En dan nog is het de grote vraag wordt het opgelost? 

Wij gaan informeren of andere providers ook zo onzorgvuldig zijn.      


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 12 juli 2020
Jelle E schreef:

Dank je Cypher en Pipo jouw opmerking voegt niets toe. Klantenservice is zaterdagavond en zondag onbereikbaar.      

Dat is precies wat ik zei.


Jelle E
  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 10 reacties
  • Antwoord
  • 17 juli 2020

En het is opgelost. Sinds maandagmorgen 13 juli kon ik dankzij de klantenservice het tv-kastje aansluiten en hadden we weer beeld. Eind goed al goed, maar daarmee is de kous niet af. Vanwege het ongemak kregen we een leuk extraatje, namelijk de keuze voor een extra pakket.  Dit kunnen we gedurende een maand gratis krijgen en dat is een prima compensatie. We hebben gekozen voor Film 1.


pipodeclown
Goldmember
  • Superuser
  • 1780 reacties
  • 17 juli 2020

 Ik weet niet of Film 1 vanzelf afloopt of dat je het na de gratis maand nog moet opzeggen (houdt dat voor de zekerheid even in de gaten), maar heel fijn dat het weer werkt allemaal!