beantwoord

TV kastje gaat niet meer aan


De tv viel uit, maar vervolgens kwam er weer beeld Eerst het Tele2 logo en daarna zocht ie verder en hadden we weer beeld. Even later viel de te tv weer uit en nu doet het tv kastje het niet. Geen blauw licht en ook geen rood. Alles al uitgezet en weer aan, maar tevergeefs. Zou het kunnen dat het tv kastje het heeft begeven? 

icon

Beste antwoord door Jelle E 17 July 2020, 14:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Meestal is dan de voeding kapot. Bel morgen de klantenservice.

Hallo Eric, inderdaad de voeding is het mankement. Er wordt een nieuw kastje gestuurd..

En het is opgelost. Sinds maandagmorgen 13 juli kon ik dankzij de klantenservice het tv-kastje aansluiten en hadden we weer beeld. Eind goed al goed, maar daarmee is de kous niet af. Vanwege het ongemak kregen we een leuk extraatje, namelijk de keuze voor een extra pakket.  Dit kunnen we gedurende een maand gratis krijgen en dat is een prima compensatie. We hebben gekozen voor Film 1.

Tele2 heeft geen fysieke winkels meer, ophalen wordt dan moeilijk. 

Maar Cas heeft gezegd dat je even jouw nieuwe kastje af moet wachten en dan werkt alles hopelijk weer goed.

Ik zie hem iig niet zeggen dat hij vandaag zou komen, maar lastig blijft het natuurlijk wel als je nog geen tv kunt kijken.

Reputatie 7

 Ik weet niet of Film 1 vanzelf afloopt of dat je het na de gratis maand nog moet opzeggen (houdt dat voor de zekerheid even in de gaten), maar heel fijn dat het weer werkt allemaal!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Jelle, nog een andere tip. Je kunt op Android en ios toestellen of tablets ook via de Tele2 tv app uit de Playstore life tv kijken. Niet zo mooi als op je tv, maar in ieder geval iets.

Reputatie 7

Daar had je vandaag de klantenservice voor kunnen bellen, maandag is dat weer mogelijk.

Dank je Cypher en Pipo jouw opmerking voegt niets toe. Klantenservice is zaterdagavond en zondag onbereikbaar.  

Door de onkunde bij de klantenservice kunnen we inmiddels 8 dagen geen televisie kijken. Dat wordt morgenochtend dus weer aansluiten in een lange rij telefonische klagers. En dan nog is het de grote vraag wordt het opgelost? 

Wij gaan informeren of andere providers ook zo onzorgvuldig zijn.      

Reputatie 7

Dank je Cypher en Pipo jouw opmerking voegt niets toe. Klantenservice is zaterdagavond en zondag onbereikbaar.      

Dat is precies wat ik zei.

Dank je Eric. Ga ik doen.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Jelle E,

Welkom op de Community! Het kan inderdaad aan de voeding liggen zoals @eric aangeeft.
We hebben in dit topic nog een aantal handige tips voor je klaar gezet!
Even jouw nieuwe kastje afwachten en dan werkt alles hopelijk weer goed.
Wil je ons hier op de hoogte houden? Ik hoor het van je als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar! :smile:

Hey @Jelle E,

Welkom op de Community! Het kan inderdaad aan de voeding liggen zoals @eric aangeeft.
We hebben in dit topic nog een aantal handige tips voor je klaar gezet!
Even jouw nieuwe kastje afwachten en dan werkt alles hopelijk weer goed.
Wil je ons hier op de hoogte houden? Ik hoor het van je als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar! :smile:

Hallo Cas, 

De hele dag thuis gebleven, maar kastje is niet geleverd. Hoe kan dit? Dit brengt kosten voor mij mee. En vanavond derde avond zonder tv. Dit alles betekent stevig balen.

Tip maak gebruik van track and trace, zodat het pakket te volgen is. Kan ik zo'n kastje ook ergens ophalen? Liefst in mijn woonomgeving de Noordoostpolder. 

Tele2 heeft geen fysieke winkels meer, ophalen wordt dan moeilijk. 

Maar Cas heeft gezegd dat je even jouw nieuwe kastje af moet wachten en dan werkt alles hopelijk weer goed.

Ik zie hem iig niet zeggen dat hij vandaag zou komen, maar lastig blijft het natuurlijk wel als je nog geen tv kunt kijken.

Hallo Cypher, als maandagochtend wordt beloofd dat er een nieuw kastje komt dan ga je er vanuit dat het dezelfde dag wordt verstuurd. Inmiddels is het woensdagmiddag tegen drie uur en het is er nog steeds niet...

Hey @Jelle E,

Welkom op de Community! Het kan inderdaad aan de voeding liggen zoals @eric aangeeft.
We hebben in dit topic nog een aantal handige tips voor je klaar gezet!
Even jouw nieuwe kastje afwachten en dan werkt alles hopelijk weer goed.
Wil je ons hier op de hoogte houden? Ik hoor het van je als je me nodig hebt. Ik sta voor je klaar! :smile:

Hallo Cas, 

De hele dag thuis gebleven, maar kastje is niet geleverd. Hoe kan dit? Dit brengt kosten voor mij mee. En vanavond derde avond zonder tv. Dit alles betekent stevig balen.

Tip maak gebruik van track and trace, zodat het pakket te volgen is. Kan ik zo'n kastje ook ergens ophalen? Liefst in mijn woonomgeving de Noordoostpolder. 

Hallo Cas, 

Inmiddels is het woensdagmiddag bijna drie uur en nog altijd geen kastje. Wat ben ik blij dat je bij Tele2 werkt en niet bij de brandweer…

  

Hoi Jelle, nog een andere tip. Je kunt op Android en ios toestellen of tablets ook via de Tele2 tv app uit de Playstore life tv kijken. Niet zo mooi als op je tv, maar in ieder geval iets.

Dank voor de tip Eric. Mijn vrouw en ik hebben oudere Android mobieltjes. Je kunt er mee bellen, appen en op Facebook komen en dan heb je het gehad. We kijken af en toe tv bij de buren. 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Jelle E,

Ik kijk graag met je mee wat de status is van de levering van het nieuwe tv-kastje! Daarvoor heb ik jouw gegevens nodig. Kan je mij een privébericht sturen met jouw:

  • Naam
  • Adres
  • Laatste 4 cijfers van jouw IBAN-rekeningnummer
  • Geboortedatum

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas
Dan duik ik er meteen voor je in. :thumbsup:

 

Gevraagde gegevens zijn verstuurd.

Kastje vandaag eindelijk ontvangen. Aansluiten lukt niet. Ik krijg steeds de mededeling Maximaal aantal iTV Decoders aangesloten. Druk op ok om het systeem te herstarten. Daaronder staat nog D1. Hoe ik ook druk er gebeurt niets. Nou ja het beeld wordt zwart en vervolgens doemt het Tele2 logo weer op en volgt dezelfde mededeling. Grrrrrrrrrrr.

Dan moet de oude eerst afgemeld worden, dat kun je niet zelf.